20 września 2010

Umineko No Naku Koro Ni EP6, ED "Birth of a new witch"

"Narodziny nowej wiedźmy"
Wykonawca: Motoki Zakuro







Wróciłam! *cackle**cackle**cackle* Stęskniliście się~? Akurat mam przetłumaczoną piosenkę wprost idealną na mój powrót!

***

anata wa kitto shinjinai yume ga mugen datta sonzai wo
osorete kitto shinjinai ima mo katarikakete In your heart
sore demo zutto shinjinai oroka… tozashikitta aijou ga
watashi wo warui majo ni tada karitateru

“aa…kare to yumemita kiseki wa ubaisarete”
tada omae mo kanjiteirundaro?
sore wa kitto watashi-tachi no hitomi

anata no yume wa kanawanai tsune ni me wo sorashita gouhou ne
obiete motto shinjinai soba de misukasareru Dirty mind
kiseki wa zutto okinai yume mo sagashidashita ougon mo
nakami karappo no meme ja taka ga shireru wa

“uu…kare to sugoshita youran no hibi ga mienai”
ima nani ka ga kikoetekurundaro?
sore wa kitto watashi-tachi no sakebi

Reigning Reigning
The spiral venus hitobito no ue ni
Burning Burning
Burn it in the magic and …
yakitsukuse tada

Fear me Fear me
“The heartless breaker” omae-tachi wo mina
<>Take you Take
to the end of the world izanaou

“aa…kare wo ubatta sonzai no danzai motomete”

tada namida ga koboreteirundaro?
sore wa kitto watashi-tachi mo onaji

Ritual Ritual
A witch called infinity tataeru ga ii wa
Moment Moment
You must surrender hizamazuke ima
Pray me Pray me
“The final dreamer” kanae wa shinai wa
Go away Go away
Your game is over nakisakebe

mou nando mo nikundemita yo kotoba sae miataranai
kuchirubeki anata no hohoemi wo omoidasu no wa naze?

He isn’t surely
a stuffed animal daijina tomodachi

I don’t forgive
my unfeeling mother ada wo miru demo

Feel me Feel me
I wanna meet you kokoro no doko ka de

Lonley Lonely
Laugh at your cynic and…
wakaranai kara

Reigning Reigning
The spiral venus hitobito no ue ni
Burning Burning
Burn it in the magic and …
yakitsukuse tada
Fear me Fear me
The heartless breaker omae-tachi wo mina

<>Take you Take
to the end of the world izanaou

***


Z pewnością nie wierzysz w sen, w którym lękasz się tej wiecznej istoty
Z pewnością nie wierzysz, że wciąż jeszcze masz ją w sercu

Ani przez chwilę nie wierzyłeś
Głupcze….
Twoja ukryta miłość
Tylko szczuje na mnie złe wiedźmy

„Achhhh…. Skradziono mi cud, o którym śniłam wraz z nim”
Ale ty z pewnością też to czujesz
Oboje to widzimy

Twój sen się nie spełni
Taki będzie twój los, bo odwróciłeś wzrok
Im bardziej się boisz tym bardziej odrzucasz
Tak bardzo widoczne brudne myśli

Nie ma czegoś takiego, jak „cuda”
Nie ma marzeń ani odkrytego złota
Te puste oczy
Nauczyły mnie, jak jest naprawdę

„Uu-… Nie widzę dni, które spędziłam z nim w kołysce”
Czy teraz też coś słyszałeś?
To pewnie tylko nasze krzyki…

Rządząc, rządząc, spiralna Wenus
Ponad wszystkimi ludźmi
Płonąc, płonąc, spal to w magii i…
Zniszcz to całkiem, po prostu…
Lękaj się, lękaj się mnie, „Niszczycielki bez serca”
To ja
Zabiorę was wszystkich.
Zabiorę na koniec świata
Tam was zapraszam

„Ah... Niech ktoś osądzi tego, co go skradł!”
Ale łzy i tak płyną, prawda?
Wcale się od ciebie nie różnimy

Rytuał, rytuał, wiedźma zwana wiecznością
Chwalcie ją
Chwila, chwila, musisz się poddać
Padnij na kolana, teraz…
Módl się, módl się do mnie, „Ostatecznej marzycielki”
Nie spełnię twojego życzenia
Odejdź, odejdź, to koniec twojej gry
Łkaj i wrzeszcz

Nienawidziłeś mnie tyle razy
Że nie da się tego nawet opisać
Dlaczego więc przypominam sobie twój uśmiech
Który dawno powinien był zniknąć?

Nie, wcale nie jest tylko zabawką!
Jest moim prawdziwym przyjacielem!
Nie wybaczę ci, nieczuła matko, zemszczę się, ale…
Poczuj mnie, poczuj mnie, tak pragnę cię spotkać
Gdzieś tam w moim sercu
Samotna, samotna, śmiej się ze swego cynizmu i…
Nie mogę zrozumieć, więc…

Rządząc, rządząc, spiralna Wenus
Ponad wszystkimi ludźmi
Płonąc, płonąc, spal to w magii i…
Zniszcz to całkiem, po prostu…
Lękaj się, lękaj się mnie, „Niszczycielki bez serca”
To ja
Zabiorę was wszystkich.
Zabiorę na koniec świata
Tam was zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz