26 września 2010

Tsubasa Chronicle, IM Fye "Smile"


"Uśmiechnij się"
Wykonawca: Namikawa Daisuke jako Fye D. Fluorite
Ans. Urumi



Urumi przerzuciła się na Tsubasa Chronicle, run for your life!
Z sentymentu do Fye'a, który nie okazał się taką fajną postacią jaką być miał.

***

tooi kuni ni nokoshita takusan no sayonara wa
yume no naka de hora dakishimete kudakechatta yo
mamoreru mono subete wo taisetsu ni todoketai
hakobu kaze wa tada utau dake sou sore dake

ijiwaru na michi
demo hohoenda kimi

yasashisa kara kizutsuita toki wa
omoidasou kokoro no oku no
kazoekirenai smile
mune no naka de sodateta takusan no kagayaki wa
asai yume ni mou okosarete karechatta ne

todokanai koe
demo utaidasu kimi

kanashimi kara chikara wo atsumete
arukidasou mada minu basho he
hikari no mukou e

yasashisa kara kizutsuita toki wa
omoidasou kokoro no oku no
kazoekirenai smile

***

Za plecami, w kraju daleko, daleko stąd, pozostawiłem tysiące pożegnań
Także w mych snach - hej, przytul mnie, czuję się trochę rozbity
Wszystko to, co chroniłem: chciałbym ci to dokładnie pokazać
Na wietrze powiewa jedynie piosenka... właśnie tak, nic więcej

Ta droga nie należy do najłatwiejszych
Lecz jeśli się uśmiechniesz...

Dzięki twej dobroci, gdy wspomnę
Bolesne chwile, z głębi mego serca
Wyłaniają się niezliczone uśmiechy
Wewnątrz mnie zajaśniało tak mocno...
Zbudź mnie wreszcie z tego płytkiego snu, on i tak umiera

Nie ubiorę tego w słowa
Lecz jeśli zaśpiewasz...

Pokonam łzy i znajdę w sobie moc
Pójdę przed siebie, do miejsc, których nigdy przedtem nie widziałem
W stronę światła

Dzięki twej dobroci, gdy wspomnę
Bolesne chwile, z głębi mego serca
Wyłaniają się niezliczone uśmiechy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz