10 września 2010

Katekyo Hitman Reborn! IM Ryouhei "Mata Ashita!"


"Do Jutra!"
Wykonawca: Kiuchi Hidenobu jako Sasagawa Ryouhei
Ans. Urumi (a miał stać dłużej...)



Jyaa, mata ashita na! Chiisana yakusoku egao de kawashita

Tama ni hekondari kujikesou ni naru koto mo aru
Yowane hakazu ni tada kobushi nigirishimero

Nani mo iwanaku tatte wakari aeru kara
Sonna hi mo arusa daijyoubu dakara hashitte koronde norikoetekeba ii

Shizundeku yuuhi ga kokoro ni shimiteku itsumo no kaerimichi
Jyaa, mata ashita na! Chiisana yakusoku egao de kawashita

Gamushara ni zutto tada massugu ni ikitekitanda
Ureshii no wa mamoritai to omoeru nakama ni deaeta koto

Senobi shite gaman shite kakkou tsuketeru yori
Ari no mama no jibun wo ukeirero dakara motto waratte naitari sureba ii

Yuugure no machi wo kata narabe aruku itsumo no kaerimichi
Jyaa, mata ashita na! Chiisana yakusoku egao de kawashita

Kazoku ya nakama ya taisetsu na hito no nakigao nante mitaku wa nai kara
Tsuyoku naru kyou yori mo tsuyoku

Yawarakana kaze ga hoho wo kasumeteku itsumo no kaerimichi
Jyaa, mata ashita na! Chiisana yakusoku itsudemo ore wa koko de matteru kara

Zutto zutto zutto
Kitto kitto kitto
Zutto zutto zutto

***

To co, Do Jutra! Taka mała obietnica... wymieniamy uśmiechy

Czasami dopada mnie chandra, czasami pojawiają się też rzeczy, które są w stanie mnie złamać
Lecz zamiast narzekać, zaciskam zęby

Nie musisz nic mówić - ja wszystko rozumiem
Takie dni także się zdarzają, ale to nic; biegnij, unikaj i pokonaj to

Słońce zanurza się w morzu horyzontu, przeszywa mi serce na wylot: wracamy do domu tą samą drogą co zwykle
To co, Do Jutra! Taka mała obietnica... wymieniamy uśmiechy

Nie zastanawiam się dwa razy, jestem po prostu ze sobą szczery
Największą radość sprawiają mi spotkania z przyjaciółmi, którym chcę chronić i o których chcę myśleć

Pokonać siebie, przetrzymać siebie... póki nie stanę się tym, kim chcę się stać
Akceptuję się takim jakim jestem - i dlatego śmieje się i płaczę ile tylko chcę

W mieście po zmroku idziemy przed siebie ramię w ramię: wracamy do domu tą samą drogą co zwykle
To co, Do Jutra! Taka mała obietnica... wymieniamy uśmiechy

Nie chcę widzieć łez mojej rodziny, przyjaciół i drogich mi osób
Dlatego stanę się silniejszy, silniejszy niż dziś

Delikatny wiatr muska mi policzek... wracamy do domu tą samą drogą co zwykle
To co, Do Jutra! Taka mała obietnica... no bo wiesz, że zawsze będę tu na ciebie czekał

Zawsze, zawsze, zawsze
Na pewno, na pewno, na pewno
Zawsze... zawsze... zawsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz