14 listopada 2012

Kimi to boku, ED "Kimi to boku no Banka"


"Elegia o tobie i o mnie"
Wykonawca/słowa/kompozycja/aranżacja: Yu Sakai
Tekst: jpopasia.com
Ang: animelyrics.com/yumehokori.wordpress.com



Na mojej drodze na pewno czeka mnie jeszcze więcej samotności
Nie zdobywam już nowych wspomnień, ale te stare są pociechą
Zastanawiam się, jak bardzo dorosły
Wydaję się teraz innym ludziom

Moje szczeniackie marzenie znikło razem z wiatrem wiosny
Jakoś udało mi się je zrealizować w pojedynkę
Zastanawiam się, czy powinno mi to wystarczyć?
Powiedz, jak tobie się ułożyło?

Jak ci leci? Jak ci leci?
Jak się trzymasz?
Przechodziłem trudne chwile,
Ale śpiewam taką piosenkę
Wierząc, że ją usłyszysz

Kiedy rozchodziły się nasze drogi
Nie czułem smutku, przepełniała mnie wdzięczność
Chciałem, żebyś wiedział
Że miałem szczęście spotykając cię w moim życiu

Jak ci leci? Jak ci leci?
Jak się trzymasz?
Przez cały ten czas obserwowałem niebo
Śpiewam taką piosenkę
Wierząc, że ją usłyszysz

W tym spokoju, kiedy zamknę oczy
Wypełnia mnie głos pełen nostalgii
Pokonam bieg czasu
Nawet teraz nadal jesteśmy razem

Jak ci leci? Jak ci leci?
Jak się trzymasz?
Pamiętam miły obraz twojego gorzkiego uśmiechu
Moja poważna postawa
Też pozostała tak samo uparta

Jak ci leci? Jak ci leci?
Chciałbym, żebyśmy mogli
Ponownie śmiać się i iść we dwoje
Słyszysz mnie...?
Przez cały ten czas śpiewałem
Wierząc, że mnie usłyszysz

Jak ci leci? Jak ci leci?
Jak się trzymasz?
Przechodziłem trudne chwile,
Ale dziś, jutro i zapewne zawsze
Nadal będę tak śpiewał

Jak ci leci? Jak ci leci?
Jak się trzymasz?
Przechodziłem trudne chwile,
Ale śpiewam taką piosenkę
Wierząc, że ją usłyszysz

***

sabiashisa wa tsuzuku darou kono saki mo
omoide fuenai demo kagayaite'ru
ima donna otona ni
BOKU wa mieru ka na?

haru no kaze ni kieta mujaki na yume
BOKU ga hitori de kanaete shimatta yo
nee kore de ii ka na?
KIMI nara dou shita?

How's it going? How's it going?
choushi dou desu ka?
kochira wa TSURAI koto mo arimasu ga
KIMI e to todoku ki ga suru kara
kou shite utatte iru yo

wakare no shunkan mo naze darou?
kanashimi yori mo "arigatou" ga komiagete kita yo
tsutaetakatta
KIMI ni deaete yokatta

How's it going? How's it going?
choushi dou desu ka?
kochira wa sora miageru bakari sa
KIMI e to todoku ki ga suru kara
kou shite utatte iru yo

seijaku no naka hitomi tojireba
kodama suru natsukashii koe
toki o koete hontou no imi de
tsunagariatte ikitsuzukete yuku

How's it going? How's it going?
choushi dou desu ka?
yasashii nigawarai o omoidasu
akirame warui BOKU no kuse mo
aikawarazu sa

How's it going? How's it going?
mata issho ni
waraitakute katariaitakute
Can you hear me...?
KIMI e to todoku ki ga suru kara
utaitsuzukete iru yo

How's it going? How's it going?
choushi dou desu ka?
kochira wa TSURAI koto mo arimasu ga
kyou mo asu mo tabun zutto
kou shite utatte iru yo

How's it going? How's it going?
choushi dou desu ka?
kochira wa TSURAI koto mo arimasu ga
KIMI e to todoku ki ga suru kara
kou shite utatte iru yo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz