4 listopada 2012

Kimi to boku, ED1 "Nakimushi"


"Beksa"
Wykonanie/słowa/kompozycja: Miku Sawai
Aranżacja: Shingo.S
Tekst/ang: animelyrics.com



Nie cierpię tego, że jestem taka słaba
Moje łzy rozmazują widok twojego uśmiechu
Nie mogłam zrobić nic
Tylko patrzeć, jak twoje drżące plecy
Powoli oddalały się i znikały z mojego pola widzenia


Dźwięk deszczu uderzającego w szybę jest dziś tak donośny, że nie mogę spać
Chociaż prawdziwy hałas wywołuje moje głośne serce

Gdy myślę o tobie powinnam się uśmiechać,
Ale czuję tylko lekką, swędzącą iskierkę na moim nosie,
Nawet, jeśli nie zamierzałam płakać

Irytuje mnie to, że jestem taką beksą
Twój uśmiech powoduje ukłucie w mojej piersi
Ty uśmiechałbyś się, nawet w takich chwilach
Pomimo czułości byłeś bardzo silny

Płatki rozpraszają się bezradnie w nieskończonym deszczu
Mija kolejna pora roku... Czuję coś ciepłego na policzkach

Kiedy spojrzałam w niebo, zapragnęłam cię zobaczyć
Więc zabrakło mi tchu, chociaż
Nie jestem jeszcze taka silna

Irytuje mnie to, jaką beksą jestem
Ale chciałabym ci to pokazać
Muszę dać odpowiedź
Twoim silnym, lecz czułym oczom
Które wybrały mnie na obiekt spojrzenia

Zanim zauważyłam, straciłam to, co było dla mnie najważniejsze
Ty jeden powoli nauczyłeś mnie doceniać tą rzecz
Nie podlega to wątpliwości

Nie cierpiałam tego, że byłam taka słaba
Jednakże, będę stawać się silniejsza i silniejsza
Abym mogła cię ochronić
Dopóki ten dzień nie nastanie
Proszę, poczekaj na mnie jeszcze troszkę

***

boku wa yowamushi de  iya na n da
anata no egao ga nijinde'ku
chiisaku natte  furueru senaka o
boku wa tada mite'ru koto shika
dekinakatta

mado tataku kaze no oto  tsuyokute nemurenai yoru
hontou ni urusai no wa  kitto kokoro no zawameki

anata no koto o omou yo  waratte'ru tsumori na no ni
hana no oku no hou  tsunto natte sukoshi itai
nakitaku nanka nai no ni

boku wa nakimushi de  kuyashikute
anata no egao mune ni sasaru
konna toki de mo  waratte irareru
anata wa yappari tsuyokute yasashii hito

furitsuzuku ame no naka  hakanaku chitte yuku hana
mata hitotsu sugiru kisetsu  atatakai mono ga hoho o tsutau

sora o miagetara nandaka  anata ni aitaku natta
iki o kirashite hashitte'ku  ima mo boku wa
tsuyoku nanka nai kedo

boku wa nakimushi de  kuyashikute
dakedo  anata ni ima tsutaetai n da
tada massugu ni  boku o mitsumeru
tsuyokute yasashii sono hitomi ni
kotaeru tame ni

itsushika miushinatte'ta  ichiban taisetsu na mono mo
sotto anata ga  oshiete kureta
tashika ni sou omoeru kara

boku wa yowamushi de  iya datta
dakedo  motto motto
tsuyoku naru kara  anata no koto o
mamoreru you na boku ni naru kara
dakara, sukoshi matte'te

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz