20 listopada 2012

Shoujo Kakumei Utena, Duel "Nanbito mo Kataru Koto Nashi"


"Nikt nie ma niczego do powiedzenia"
Wykonawca: J.A. Seazer
Aranżacja: Shinkichi Mitsumune
English et Romaji: Empty Movement



Nikt nie ma niczego do powiedzenia,
Bo nie ma potrzeby niczego mówić;
Jedynie w zapieczętowanej ciemności znanej jako "wczoraj"
Jedynie w błysku oka mgnienia znanej jako "teraz"
Jedynie w ciemności oczekującej na światło znanej jako "jutro", w teatrze...

Mogę być każdym
Mogę stać się wszystkim
Wyłącznie w zapieczętowanej ciemności znanej jako "wspomnienie"
Wyłącznie w błysku oka mgnienia, w którym dokonuje się stworzenie
Wyłącznie w ciemności oczekującej na światło znanej jako "jutro", w teatrze...

Ach, tańcz! W starożytnym międzykontynentalnym teatrze aktorów
Noszących maski Czasu
Ach, tańcz! Zważ na mój podziw pochodzący z Mlecznej Drogi,
Jak trzy z Siedmiu Cudów Świata
Niczym gwiazda
Niczym świetlik
Świecimy podczas narodzin, zalśnimy i zgaśniemy
Świecimy podczas narodzin, zalśnimy i zgaśniemy
Każdy z nas przyjdzie na ten świat, by następnie go opuścić
Świecisz podczas narodzin, zalśnij natychmiast i zgaśnij!
Przybądź i odejdź! Ja, klejnot,
Świeciłam podczas narodzin, zalśniłam i zgasłam
Przybyła i odeszła, ja, gwiazda
Gwiazda Wieczorna, Gwiazda Ja
Lśnij, zgaśnij, Gwiezdny Świetliku!

***

Nanibito mo Kataru Koto Nashi
Nanigoto mo Kataru Koto Nashi
Tada, Kinou to Iu Tozasareta Kurayami ni
Tada, Ima to Iu Honno Shunkan no Kirameki ni
Tada, Asu to Iu Hikari Matsu Kurayami ni, Gekijou ni

Nanibito nimo Naru Koto Ari
Nanigoto nimo Naru Koto Ari
Tada, Kioku to Iu Tozasareta Kurayami ni
Tada, Souzousuru Honno Shunkan no Kirameki ni
Tada, Asu to Iu Hikari Matsu Kurayami ni, Gekijou ni

Aa Odore yo Toki no Kamen wo Tsuketa
Geinintachi no Kodai Tairiku Gekijou
Aa Odoreyo Gingatetsudou yori Kitaru
Kimitachi no Akogare Mittsu no Nanafushigi
Hoshi no Youni
Hotaru no Youni
Hikatte Umare, Hikatte Kieru
Hikatte Umare, Hikatte Kieru
Umare Kieru Watashitachi
Hikatte Umare, Hikatte Kiero
Umare Kiero Watashidama
Hikatte Umare, Hikatte Kieta
Umare Kieta Watashiboshi
Ichibanboshi Watashiboshi
Hikatte Kiero Hotaruboshi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz