4 listopada 2012

Kimi to boku, OP1 "Bai Bai"


"Żegnaj"
Wykonanie: 7!!!
Słowa/muzyka: Michiru (7!!!)
Aranżacja: Hironobu Hirata, Shunsuke Suzuki (7!!!)
Tekst/ang: animelyrics.com


To naprawdę ty, tak jak myślałam!
Co za miła niespodzianka!
Chadzaliśmy razem tą ulicą otoczoną drzewami
Minął już rok, odkąd spotkaliśmy się po raz ostatni, ale jego włosy są krótsze
I wygląda teraz bardzo dojrzale

Kiedyś zwykłeś ciągle tylko się wygłupiać
I w ogóle mnie nie słuchałeś
Kiedy złościłam się o to na ciebie
Ty
Niecierpliwie goniłeś za dorosłością
I zostawiłeś mnie w tyle

Deszcz o temperaturze minus jeden
Nie przestaje padać
To łzy, które spowodowałeś
Nie umiem jeszcze zrozumieć twojej dobroci
Uciska mnie ona w piersi

W pierwszej chwili chciałam
Minąć ulicę i się z tobą spotkać
Zrezygnowałam jednak
Twoja twarz wygląda tak poważnie
Że jestem pewna, że dla mnie
Nie ma już miejsca w twoich oczach

Deszcz o temperaturze minus jeden
Nie przestaje padać
Te łzy są o wiele za zimne
Kiedyś złościłam się na twoją brawurową postawę
Ale tak naprawdę bardzo mi pomagałeś

Chmura, niesiona przez wiatr,
Powoli dzieli się na dwie

Lekkomyślnie próbowałam udawać silną
Jedyną osobą, która zadawała mi ból
Byłem ja sama, nikt więcej
Cieszy mnie, że mogłam cię poznać

Deszcz o temperaturze minus jeden
Nie przestaje padać
Znikające na letnim niebie łzy
Zamieniają się we wspomnienia
Zwiążę włosy i będę szła razem z tobą

I nigdy nie zapomnę tych łez

***

yappari kimi da yo ne?
honto odoroita yo
futari yoku aruita namiki-doori
ichinen-buri ni miru kare wa kami ga mijikakute
otonabite mieta

fuzakete bakari de
hanashi o kikanakute
atashi mo muki ni natte ita
kimi ga
otona ni naru no o matezu ni toozakete itta no wa
atashi datta ne

itsumo
MAINASU ichido no ame ga furu
kimi ga kureta NAMIDA
sono yasashisa made wakaranakute
zutto kono mune o shimetsuketa

toori o watatte
koe o kaketai na
isshun omotta kedo ashi o tomeru
majime na yokogao
kitto mou kimi no me ni
atashi wa utsuranai kara

itsumo
MAINASU ichido no ame ga furu
tsumetasugiru NAMIDA
hagurakasu taido ni okotte'ta keredo
jitsu wa sukuwarete ita n da ne

kaze ni notta kumo ga  yukkuri to ima futatsu ni
chigirete'ku

hitori de katte ni tsuyogatte
atashi o kurushimete'ta no wa
kimi ja naku watashi jishin datta ne
kimi ni deaete yokatta yo

itsumo
MAINASU ichido no ame ga furu
kiete iku NAMIDA wa
natsu no sora no shita  omoide ni kawaru
kami o tabanete arukidasou

kono NAMIDA o kitto wasurenai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz