5 listopada 2012

Mawaru Penguindrum, ED7 "Tamashii Kogashite"


"Moja Dusza Płonie"
Wykonawca: Triple H
Słowa i kompozycja: Ishibashi Ryo
Aranżacja: Hashimoto Yukari
English et Romaji: Atashi


Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!
Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!
Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!

Światła reflektorów wyświetlają mą samotność
I wyznaczają kres wyblakłemu tłu
W dłoni ściskam dwa bilety w jedną stronę
Stojąc na peronie szczęścia i smutku

Mój dom i rodzinne miasteczko oddalają się w miarę,
Jak przyśpieszam zbiegając po dobrze znanej mi drodze
Przebij się przez ciemność niczym bokser!
Moja dusza płonie

W bezsenne noce gdy nudzi mnie już odgrywanie klauna,
Śnię sen we śnie z głową na jej kolanach
Na kartach historii zaistnieję jedynie tym romansem
Zmazując linię narysowaną przed moimi stopami

Aż do dziś miłość i bogactwa wypalały się
Niczym fajerwerki po wybuchu,
Gorące tylko przez sekundę
Moje serce płonie

Mój dom i rodzinne miasteczko oddalają się w miarę,
Jak przyśpieszam zbiegając po dobrze znanej mi drodze
Przebij się przez ciemność niczym bokser!
Moja dusza płonie

Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!
Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!
Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!

***

Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!
Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!
Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!

Supottoraito wa kodoku o utsushi
Iroaseta   bamen ni piriodo o utsu
Katamichi kippu o   nimai te ni ire
Yorokobi to   kanashimi no   teishaba ni tatsu

Ie mo   machi mo   tooku hanarete
Hitori michi o hashiru
Bokusaa no you ni   yami kirihirake!
Tamashii   kogashite

Piero ni tsukarete   nemurenu yoru wa
Yume no mata yume miru sa   ano ko no mune de
Rekishi ni nokosu sa   kono koi dake wa
Ashimoto ni hikareteru   rain o keshite

Ai mo kane mo   ima made itsumo
Hitotoki dake   atsuku
Hanabi no you ni   moechimatta yo
Kokoro   kogashite

Ie mo   machi mo   tooku hanarete
Hitori michi o hashiru
Bokusaa no you ni   yami kirihirake!
Tamashii   kogashite   tamashii   kogashite

Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!
Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!
Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh! Yeh!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz