18 października 2013

FRACTALE, OP "Harinezumi"


"Jeż"
Wykonawca: AZUMA HITOMI
Słowa, kompozycja i aranżacja: AZUMA HITOMI
English et Romaji: Atashi



Myślałam, że pozbyłam się nasienia cierpienia...
A jednak: przebiło ścianki serca i wydało pędy;
Dziś niezliczone ciernie
Porastają przestrzeń obok mych stóp w oczekiwaniu na mnie

Dokąd się udać, by cię spotkać?

Nie przytulaj mnie, moje kolce cię pokłują;
Mówię tak, lecz ogrom mych uczuć wyrusza w poszukiwaniu ciebie

Dotknąwszy drobnej smugi cienia,
Jakby w obliczu nadchodzącej apokalipsy,
Zagryzam spierzchnięte wargi
I pozwalam ciału wchłonąć wypowiedziane przeze mnie słowa

Chcę, by mój blask oświetlił cię ciepło

Nie przytulaj mnie, ustalę twe położenie dzięki wydawanym odgłosom;
Samotnie zbiorę wszystkie drżące myśli i pozwolę im odbić się echem

Dokąd się udać, by cię spotkać?

Nie przytulaj mnie, moje kolce cię pokłują;
Mówię tak, lecz ogrom mych uczuć wyrusza w poszukiwaniu ciebie
Nie przytulaj mnie, będziesz trwał w kolejnych uderzeniach mego serca;
Nie poddawaj się - jutro wyciągnę cierń.

***

Suteta hazu no fuan no tane ga
Kokoro tsukiyabutte me o dashita
Musuu no ibara ga kyou mo
Ashimoto nobite machikamaete iru

Doko e yukeba aeru

Dakishimenaide   senaka no toge wa   kimi o kizutsukeru yo
Sore de mo   afureru omoi ga   kimi o sagashite iru

Hon no chiisa na kage ni furete
Nani mo kamo owatta ka no you ni
Kawaita kuchibiru kande
Kotoba wa okubukaku shizunde yuku

Sotto terashitai yo

Dakishimenaide   koboreru koe ni   kimi o tashikameru yo
Hitori de   furueru omoi o kasane   hibikaseyou

Doko e yukeba aeru

Dakishimenaide   senaka no toge wa   kimi o kizutsukeru yo
Sore de mo   afureru omoi ga   kimi o sagashite iru
Dakishimenaide   mune no kodou ni   kimi o nosete yukou
Akiramenaide   chigireta asu o   torimodosu kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz