24 października 2013

Magic Knight Rayearth, OP2 "Kirai ni Narenai"

"Nie potrafię cię nienawidzić"
Wykonawca: Ayumi Nakamura
Słowa i muzyka: Ken Takahashi
English et Romaji: AnimeLyrics.com
Ans. MIMIKS



Nie potrafię cię nienawidzić, ale to za mało; człowiek zawsze najmniej rozumie siebie samego

Gdy rzeczywistość przytłoczy, wiatr poniesie me łzy hen, daleko stąd,
Okryje mnie blask spływający potokiem z oczu wszechświata

Nawet jeśli magiczny klejnot twych pragnień wygląda niewyraźniej niż senne marzenie...

Nie potrafię cię nienawidzić, ale to za mało; uwierz w uczucia, które w tobie drzemią;
Morze rozciąga się w kierunku jutra oraz do miejsc, w których będzie w stanie przebić stalowe ściany: wtedy z pewnością wypełni się światłem

Także wtedy, gdy zakochuję się i cierpię z tego powodu, gwiazdy czule szepcą mi na uszko;
Jutro nawet zapłakane oczy odbite w okiennej szybie ustąpią miejsca uśmiechowi od ucha do ucha

Śpiewaj klejnocie, bym i jutro była szczera jak dziś~

Chcę cię nienawidzić, ale nie mogę; ech, to moje serce wiecznie pełne wahania...
Dzwon nocnego nieba i taki ogromny, ogromny świat; człowiek zawsze najmniej rozumie siebie samego

Nawet jeśli magiczny klejnot twych pragnień wygląda niewyraźniej niż senne marzenie...

Nie potrafię cię nienawidzić, ale to za mało; uwierz w uczucia, które w tobie drzemią;
Wyruszmy na poszukiwania miejsc, w których da się przebić stalowe ściany, aby poznać nasze prawdziwe ja
Dla człowieka największą zagadkę zawsze stanowi on sam...

***

Kirai ni narenai Demo juubun ja nai Itsu demo jibun no koto ichiban mienai

Kujikesou ni nattara namida wo kaze ga tsuresatte kureru yo
Uchuu no hitomi kara afure-dasu hikari ga tsutsunde kureru yo

Mahou no jueru hoshii mono wa Yume yori kasunde mieru keredo

Kirai ni narenai Demo juubun ja nai Kakaeta omoi wo shinjite
Hagane no uooru tsukinukeru kanata ni ashita e hirogaru umi Kitto kagayaku yo

Koi shite kizutsuita toki demo hoshi no sasayaki wa yasashii
Mado ni utsutte 'ru nakigao mo asa ni wa egao ni kawaru yo

Utatte jueru sugao no mama Ashita no watashi ga irareru you ni

Kirai ni naritai Demo kirai ni naranai Itsu mo kokoro wa yurete iru
Yozora no beeru nante hiroi sekai Itsu demo jibun no koto ichiban mienai

Mahou no jueru hoshii mono wa Yume yori kasunde mieru keredo

Kirai ni narenai Demo juubun ja nai Kakaeta omoi wo shinjite
Hagane no uooru tsukinukeru kanata ni hontou no jibun wo ima sagashi ni ikou yo
Itsu demo jibun no koto ichiban no nazo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz