8 marca 2010

Axis Powers Hetalia, ED "Marukaite Chikyuu" ver. Poland


Tytuł: Marukaite Chikyuu (Narysuj kółko - to Ziemia!)
Wykonawca: Kazutada Tanaka jako Polska
Na życzenie Hachi


Naa naa Tato Wódka kure n?
Naa naa Mama naa naa Mama
Mukashi ni tabeta Żurek no
Ano aji ga wasurerarenai n yo~

Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu
Pourando da shi~

Tagayashite chikyuu
Shuukaku shite chikyuu
Kokueki agete chikyuu
Pourando da shi~

Aa hitofude de
Mieru subarashii sekai
Myouji no kazu wa 40 man
Motteru shi~

"70 kai mo jouryuu shite tsukuru Spirytus wa
Ore n chi gensan na n yo~ Maji saikyou da shi~"

Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu
Pourando da shi~

Marukaite fushichou
Bunkatsu sarete mo fukkatsu!
Yomigaette fushichou
Pourando da shi~

Arubamu mekure ba
Nakeru shiawase na ima ni
Gyakkyou wa chansu ni kaete
Mono ni suru shi~!

Kunan no rekishi o norikoete
Taisetsu na ima ga aru n yo
Sou da shi Dziadek heiwa ga ichiban
Naa Niemowlę ("Rito no tame da shi~")

Naa naa Tato Bigos mo kure hen?
Naa naa Mama naa naa Mama
Mukashi ni tabeta Żurek no
Ano aji ga wasurerarenai n yo~

Sono toki no kibun de
Pourando ruuru hatsudou da shi~
("Zutto ore no taan!")

Marukaite shinyuu
Rito to wa shinyuu
Taisetsu na shinyuu
Yuiitsu muni da shi~

Katsute wa onaji ie de
Isshoni kurashiteta n yo~
Hanarebanare ni natta kedo
Ima mo naka ee yo~!

Aa sekaijuu ni
Nemuru shiawase no reshipi
Rito no koto maji de korekara mo
Tayori ni suru shi~

***

Hej, hej Tato, dasz mi trochę Wódki?
Hej, hej Mamo, hej, hej Mamo
Totalnie nie mogę zapomnieć smaku
Tego Żurku co był wczoraj!

Narysuj kółko – to Ziemia!
Narysuj kółko – to Ziemia!
Narysuj kółko – to Ziemia!
Totalnie jestem Polska!

Uprawiaj ją – to Ziemia!
Zbieraj plony – to Ziemia!
Dbaj o interes narodowy – to Ziemia!
Totalnie jestem Polska!

Aaach, jaki wspaniały świat można zobaczyć
Za, normalnie tylko jednym pociągnięciem pędzla!
Mam tak generalnie
400 tysięcy nazwisk!

„Spirytus robiony przez destylowanie go 70 razy
To, tak jakby mój wynalazek! Jest totalnie najlepszy!”

Narysuj kółko – to Ziemia!
Narysuj kółko – to Ziemia!
Narysuj kółko – to Ziemia!
Totalnie jestem Polska!

Narysuj kółko – to Feniks!
Nawet po rozbiorach – Odrodzę się!
Odradzający się Feniks
Totalnie jestem Polska!

Przeglądając Album
W teraźniejszości tak szczęśliwej, że aż się totalnie poryczę
Wykorzystam szansę by pokonać przeciwności,
Normalnie, generalnie coś zrobię!

Oprócz ciężkiej historii
Jest też ważna teraźniejszość
Totalnie Dziadku, pokój jest najważniejszy
Hej Niemowlę („To, tak jakby dla Lici!”)

Hej, hej Tato, dasz no trochę Bigosu?
Hej, hej Mamo, hej, hej Mamo
Totalnie nie mogę zapomnieć smaku
Tego Żurku co był wczoraj!

Gdy to poczuję
Użyję potęgi polskiego prawa!
(„I już totalnie zawsze będzie moja kolej!”)

Narysuj kółko, drogi przyjacielu!
Licia jest moim drogim przyjacielem!
Najdroższym przyjacielem!
Totalnie wyjątkowym!

Kiedyś mieszkaliśmy
W, tak jakby jednym domu!
Nawet kiedy nas rozdzielili
Generalnie ciągle jesteśmy razem!

Aaach, normalnie gdzieś na świecie
śpi przepis na radość!
Nawet teraz będę na Lici
Totalnie polegał!

2 komentarze:

  1. Oj, nieźle się chyba musieli namęczyć, żeby wymyślić jakie polskie jedzonko da się wyśpiewać xD
    Tego "Niemowlę" co prawda kompletnie się nie słyszy w piosence, ale wzruszyłam się, że tak się dla nas postarali. Ach~

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie słodko <3 Przyjaciele razem z licią. Generalnie to aż mi łezka poleciała XD
    Rozwala mnie jak śpiewa bigos i dziurek :P
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://fantasy-story-by-allyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń