19 marca 2010

Great Teacher Onizuka, OP1 "Driver's High"


"Kierowca na haju"
Wykonawca: L'Arc-en-Ciel
Ans. zorka40



atsuku natta gin no METALIC HEART
doukasen ni hi wo tsukete ageru
fushigi na hodo HAI na kibun sa
sunabokori wo maki agete yukou

himei wo majirase bousou suru kodou
me no mae ni wa MISAIRU no ame

ADORENARIN zutto nagashite
boku no hou ga O BA HI TO shisou
bakuhatsu shite hai ni natte mo
kono mama da to waratteru ne kitto

machi wo oikoshite kono yo no hate made
buttobashite shinjuu shiyou
saa te wo nobashite

chiheisen ni todoku you ni
genkai made furikitte kure
Woh CLASH INTO THE ROLLING MORNING
FLASH I'M THE COOLEST DRIVER'S HIGH
saikou no FINARE wo YEAH

mou kazoeru gurai de
bokura wa kieusete makkura na asa ga kuru ne
oki ni iri no fuku ni saa kigaeta nara
kakedashite

akireru hodo koe wo agete
taikiken wo toppashiyou ze
Woh CLASH INTO THE ROLLING MORNING
FLASH I'M THE COOLEST DRIVER'S HIGH
hagane no tsubasa de

kakenukete yo jikangire made
umaretsuki no SUPIIDO kyou na no sa
Woh CLASH INTO THE ROLLING MORNING
FLASH I'M THE COOLEST DRIVER'S HIGH
raise de mata aou YEAH

***

Moje metaliczne serce rozgrzewa się
Zapalę silnik
Jestem na niesamowitym haju i nie wiem dlaczego
Przejedźmy się

Lekkomyślne bicie serca zlewa się z piskiem opon
Krople deszczu przed moimi oczami przypominają rakiety

Adrenalina zawsze mi skacze
I prawie czuję, że w końcu się przegrzeję
Ale gdybym eksplodował i zostałby po mnie tylko kurz
To dalej bym się śmiał, o, jak teraz

Sunąc przez miasto aż na koniec świata
Spalmy trochę gumy i zgińmy razem jak tragiczni kochankowie;
No dalej, podaj mi rękę!

Zerwijmy się z łańcucha i nie przestawajmy póki starczy nam sił
Tak byśmy dosięgli horyzontu
Woh! Clash! W kręcący się poranek
Flash! Jestem na najbardziej zajebistym* haju jaki może mieć kierowca
A teraz czas na finał! Yeah!

Już niedługo
Wzejdzie słońce czarne jak smoła gdy tylko na chwilę przymkniemy oczy
Jak tylko założysz swoje ulubione ciuszki;
Jedziemy dalej!

Wrzeszczmy się jak opętani
I przebijmy się przez atmosferę
Woh! Clash! W kręcący się poranek
Flash! Jestem na najbardziej zajebistym haju jaki może mieć kierowca
Na stalowych skrzydłach

Zerwijmy się z łańcucha i nie przestawajmy póki starczy nam sił
Tak byśmy dosięgli horyzontu
Woh! Clash! W kręcący się poranek
Flash! Jestem na najbardziej zajebistym haju jaki może mieć kierowca
A teraz czas na finał! Yeah!

***

* pofolgowałam sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz