13 marca 2010

Bleach, ED22 "Tabidatsu Kimi e"


Wykonawca: RSP (Real Street Project)
Ans. Urumi
Romaji et tłumaczenie: Kevin Mario z lunarist.com



+ 10 za genialne przesłanie w klipie.

***

Sakura mau mada sukoshi samui sora no shita
Kimi wa yuku chiisana kata ni
Yume ya kibou nosete

Ima tabidatsu kimi ni okuritai
Kyou kurai majime ni ittatte ii jan
(Ittatte ii jan)

Arittake no egao o hanataba ni
Kimi ni tsutae yo MESSEJI

Arigatou, issho ni waratte kurete
Arigatou, issho ni naite kurete

Daijoubu da yo shinpai nai yo
Shinjita michi dake massugu ni hashirun da yo

Kimi dake ni ucchi ake ta
Naishoubanashi toka
(There’s a secret for you…)
Tokidoki wa butsukari atte
Kenka moshi dakedo

Konna ni kokoro yuru seru hito wa
Mettani iru mon janai yo ne (janai yo ne)
Tsunakattara guchiru no mo ari de
Dekita itoki wa denwa shite

Daijoubu donna ni hanarete itemo
Daijoubu itsu datte mikata dakara

Kekkon shitemo
Obasan ni nattemo
Itsu made tattemo
Jiman no shinyuu da yo

Fuzake tafurishite afureru namida go makashita
Ugoki dasu mado no mukou
Te wo furu kimi no sugataga
Dandan chiisaku natteku

Arigatou, issho ni waratte kurete
Arigatou, issho ni naite kurete

Kawatte yuku toki no naka de
Kimi wa kawaranai deite

Sayonara koko kara
Hajimaru kara
Sayonara itsu datte
Mikata dakara

Daijobu da yo
Hitori ja nai yo
Kaete kuru basho wa itsu demo
Koko ni aru yo

Koko ni aru yo
Koko ni aru yo
Koko ni aru yo

***

Kwitnące wiśnie tańczą do taktu zimnego wiosennego wiatru
Pewnie stawiasz krok za krokiem dźwigając marzenia i nadzieje na drobnych ramionach

Chcę się z tobą pożegnać gdy będziesz odchodzić
Powinnam zrobić to porządnie - przynajmniej dzisiaj
(Powinnam...)

Wszystkie moje uśmiechy złożyłam w bukiet kwiatów
Wysyłam ci go razem z wiadomością:

Dziękuję ci za wszystkie radosne chwile
Dziękuję ci za wspólnie przelane łzy

Nie martw się, dasz sobie radę
Tylko nie zbaczaj z tej ścieżki, w którą tak wierzysz

Tylko dla ciebie otworzyłam swoje serce na oścież
Tobie zwierzam się ze wszystkich sekretów i nie tylko
(w środku znajdziesz sekret specjalnie dla ciebie...)
Czasami jestem od ciebie lepsza,
Ale obie wiemy, że nie rywalizujemy ze sobą

Ze świecą szukać takich litościwych ludzi, zgadzasz się ze mną?
(Zgadasz się?)
Kiedy już nie będziesz mogła wytrzymać
Chwyć za słuchawkę i wykręć mój numer

Dasz sobie radę - nieważne jaka odległość będzie nas dzielić
Dasz sobie radę, bo ja zawsze będę twoją przyjaciółką

Potok fałszywych łez płynących przez ciebie zwiódł mnie
Za drżącym oknem
Twoja postać coraz bardziej się oddala
Widzę jak do mnie machasz

Dziękuję ci za wszystkie radosne chwile
Dziękuję ci za wspólnie przelane łzy

W czasach gdy wszystko się zmienia
Ty nadal idziesz przed siebie taka sama

Żegnaj,
Tutaj się wszystko zaczyna
Żegnaj,
Zawsze będę twoją przyjaciółką

Dasz sobie radę
Nie jesteś sama
Zawsze będziesz miała do kogo wrócić
Właśnie tu

Właśnie tu
Właśnie tu
Właśnie tu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz