19 marca 2010

VOCALOID, Miku's & Luka's "magnet"


"magnes"
Wykonawca: Hatsune Miku & Megurine Luka




kabosoi higa kokoro no hashini tomoru
itsuno manika moehirogaru netsujou
watashino chou fukisokuni tobimawari
anatano teni rinpun wo tsuketa

karamiau yubi hodoite kuchibiru kara shitaeto
yurusarenai kotonaraba naosara moeagaruno

dakiyosete hoshii tashikamete hoshii
machigai nado naindato omowasete
Kiss wo shite nurikaete hoshii
miwakuno tokini yoishire oborete itaino

sokubaku shite motto hitsuyouto shite
itoshiinara shuuchakuwo misetsukete
"okashii" noga tamaranaku sukini naru
ikeru tokomade ikeba iiyo

mayoikonda kokoro nara kantanni tokete yuku
yasashisa nante kanjiru himanado nai kuraini

kurikaeshitano wa ano yume janakute
magiremo nai genjitsuno watashitachi
furetekara modorenaito shiru sorede iino...
dareyorimo taisetsuna anata

yoakega kuruto fuande naite shimau watashini
"daijoubu" to sasayaita anatamo naite itano?

dakiyosete hoshii tashikamete hoshii
machigai nado naindato omowasete
Kiss wo shite nurikaete hoshii
miwakuno tokini yoishire oboretai

hikiyosete Magnet no youni
tatoe itsuka hanaretemo meguriau
fureteite modorenakute ii
sorede iino dareyorimo taisetsuna anata

***

Maleńki płomyk pali się na krawędzi mego serca
Bez żadnego ostrzeżenia rozpętuje w nim pożar namiętności
Mój motyl, chaotycznie krążąc wokół,
Wlatuje w twoją otwartą dłoń

Okręcasz mnie sobie wokół palca - poczynając od ust, na języku kończąc
Nawet jeśli tego grzechu nie sposób wybaczyć - niech płomienie przybiorą na sile

Chcę wziąć cię w ramiona, chcę byś mi powiedziała,
Że nie uważasz tego za błąd
Chcę byś mnie pocałowała, stworzyła na nowo
Chcę zatopić się w tym zauroczeniu

Z każdą chwilą ciężej mi się powstrzymywać
Jeśli to miłość to chcę trzymać ją na wierzchu
"Dziwne uczucie" zmienia się w nieznośną tęsknotę
Za tobą pójdę nawet na koniec świata

Jeśli moje serce gdzieś zabłądzi to szybko westchnę odprężona;
Tak jakbyśmy nie miały czasu na delikatność względem siebie

Ten sen nigdy się nie powtórzy
W rzeczywistości nie ma dla nas szans
Wiem, że jeśli się dotkniemy to odwrotu nie będzie - nie obchodzi mnie to
Na tym świecie jesteś dla mnie wszystkim

Niepokój przybywa wraz z rankiem i zastaje mnie w łzach
Czy gdy szeptałaś mi "To nic" to dobrze słyszałam, że tobie też łamał się głos?

Chcę wziąć cię w ramiona, chcę byś mi powiedziała,
Że nie uważasz tego za błąd
Chcę byś mnie pocałowała, stworzyła na nowo
Chcę zatopić się w tym zauroczeniu

Przyciągasz mnie jak magnes
Mogę odejść, ale potem znów się zetkniemy
Dotknęłam cię i odwrotu już nie ma - nie obchodzi mnie to
Na tym świecie jesteś dla mnie wszystkim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz