7 marca 2010

Bokurano, OP "Uninstall"


"Odinstaluj"
Wykonawca: Chiaki Ishikawa
Ans. Ceres



Ano toki saikou no riaru ga mukou kara ai ni kita no wa
Bokura no sonzai wa konna ni mo tanjun da to warai ni kita n da
Mimi o fusaide mo ryoute o surinukeru shinjitsu ni madou yo
Hosoi karada no doko ni chikara o irete tateba ii

Uninstall Uninstall
Kono hoshi no musuu no chiri no hitotsu da to ima no boku ni wa rikai dekinai
Uninstall Uninstall
Osore o shiranai senshi no you ni furumau shika nai
Uninstall

Bokura no muishiki wa katte ni togisumasarete yuku you da
Beddo no shita no rinkaku no nai kehai ni kono me ga hiraku toki wa
Kokoro nado nakute nani mo ka mo kowashite shimau hageshisa dake
Shizuka ni kiete yuku kisetsu mo erabenai to iu no nara

Uninstall Uninstall
Boku no kawari ga inai nara futsuu ni nagareteta ano nichijou o
Uninstall Uninstall
Kono te de owarasetaku naru nani mo warui koto ja nai
Uninstall

Uninstall Uninstall
Kono hoshi no musuu no chiri no hitotsu da to ima no boku ni wa rikai dekinai
Uninstall Uninstall
Osore o shiranai senshi no you ni furumau shika nai
Uninstall

***

Tamtego dnia spadła nam z nieba najwspanialsza z rzeczywistości
Aby po prostu wyśmiać nam w twarz prymitywność naszego istnienia
Choć zatykam uszy, prawda prześlizguje się przez dłonie i miesza mi w głowie
Niby w której części mojego kruchego ciała mam znaleźć moc by utrzymać się na nogach?

Odinstaluj, Odinstaluj
Jestem tylko jednym z niezliczonych okruchów pyłu na tym świecie; w tej chwili nie widzę w tym żadnego sensu
Odinstaluj, Odinstaluj
Pozostaje mi tylko przywdziać maskę żołnierza nieznającego strachu
Odinstaluj

Nasza świadomość wydaje się wyostrzać pod wpływem własnych akordów
Gdy otwieram oczy wyczuwam na łóżku pod sobą obecność, która nie robi na mnie żadnego wrażenia
Nie mam niczego co choć trochę przypominałoby serce, znam tylko przemoc niszczącą wszystko
Przecież i tak mi powiesz, że nie wolno mi nawet wybrać momentu w którym się rozpłynę

Odinstaluj, Odinstaluj
Skoro nie ma nikogo kto mógłby mnie zastąpić, te dni mijające spokojnie po prostu --
Odinstaluję, Odinstaluję
Nie ma nic złego w tym, że sam chcę z tym wreszcie skończyć
Odinstaluj

Odinstaluj, Odinstaluj
Jestem tylko jednym z niezliczonych okruchów pyłu na tym świecie; w tej chwili nie widzę w tym żadnego sensu
Odinstaluj, Odinstaluj
Pozostaje mi tylko przywdziać maskę żołnierza nieznającego strachu
Odinstaluj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz