27 marca 2010

Pandora Hearts, IM Alice "Kinjirareta Asobi"


"Zakazane Gry"
Wykonawca: Kawasumi Ayako jako Alice
Ans. Hisayo (pozdrawiamy także *zrobiło się ciepło na serduszku*)


Kinjirareta asobi wa
futari no himitsu
utsurou kisetsu ni
hagurete shimatta heiya

"nakanaide" anata wa itta
nanoni watashi wo
hitori bocchi ni shita

azayaka na tsuki no you ni
umareru chou wa
nureta hane hiroge
warutsu wo odoru deshou

aa anata wa doko deshou?

mayoi tsuzukereba ii
kohitsujitachi yo
yurushi no hikari wa
nanimo sukuwanai wa
"ikanaide" watashi wa itta
nanoni anata wa hitori bocchi de itta

tsumetai garasu no mado
hitai wo tsukete
itoshii anata no
otozure wo matteru
sou matteru no ...

wasuretakunai
wasuretai
tada tada shizuka ni
nemuritsuzuketai ...

watashi ga umareta imi
dareka oshiete
nureta mabuta ni wa
anata ga ukabu dake
aa watashi wa dare deshou?
nee watashi wa dare deshou?

***

Zakazane gry
Są taką naszą tajemnica
Ten pokój pozostaje niezależnym
Od zmieniających się pór roku

"Nie płacz", powiedziałeś
Ale i tak zostawiłeś mnie
Całkiem samą

Jak księżyc oślepiający swym blaskiem
Motyl wydostający się z kokonu
Rozwija swe wilgotne skrzydła
I zaczyna tańczyć walca

Ach, gdzie się podziewasz?

To nic, że się zagubiłaś
Mała owieczko
Światło wybaczenia
Niczemu nie przyniesie ratunku
"Nie idź", poprosiłam
Ale i tak mnie zostawiłeś

Opieram czoło
O zimną szybę
Czekam aż wrócisz
Mój kochany
Tak, będę czekać

Nie chcę zapomnieć
Chcę zapomnieć
Jedynego czego pragnę,
To dalej spać spokojnie

Przyszłam na ten świat -
Niech ktoś powie mi dlaczego
W mych wilgotnych oczach
Odbijasz się tylko ty
Ach, kim jestem?
Hej... kim ja jestem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz