28 marca 2010

Katekyo Hitman Reborn!, IM Gokudera & Yamamoto "Oretachi no Yakusoku"


Tytuł: Oretachi no Yakusoku (Nasza obietnica)
Wykonawca: Hikedazu Ichinose & Suguru Inoue jako Hayato Gokudera & Takeshi Yamamoto
Na życzenie Urumi

Jeżeli kiedyś zacznę oglądać/czytać KHR będzie w tym spora zasługa tej piosenki.

***

Machigai sagashi shiteru mitai ni utsumuite
Ato ippo fumidasenai de iruyotte warau no sa
Sonna yowaki na kako mo omoi mo
Ore ga minna fukitobashite yaru

Machigai darake no TESUTO no kotae miseaeba
Nandemo naittena kimochi ni natte warau no sa
Sonna itsumo no arifureta shunkan
Korekara mo tsuzukun daro na

Oretachi wa ashita no DOA o tatakun da
Mada minu sekai o kirihiraku you ni
Susumitai toori ni susumeba iin da
Soko ga kitto michi ni naru kara

Machi ga yuuhi ni akaku somaru kaerimichi
Naze da dekai koe de sakende mitai no wa
Yuuhi nanka de tachidomaranai
Ima o motto tsukisusumu dake sa

Oretachi wa ashita o mitsumete irunda
Dare mo saegirenai tsuyoi shisen de
Mada yume ga tooku te kata otosu hi mo
Itsumo minna soba ni iru kara

Oretachi wa ashita no DOA o tatakun da
Mada minu sekai o kirihiraku you ni
Susumitai toori ni susumeba iin da
Soko ga kitto michi ni naru kara

Oretachi wa ashita o mitsumete irunda
Dare mo saegirenai tsuyoi shisen de
Mada yume ga tooku te kata otosu hi mo
Itsumo minna soba ni iru kara

Oretachi itsu no hi ka otona ni natta toki
Kyou to kawaranai egao de itai yo na
Zutto

***

Wydaje się, że spuszczamy głowy gdy szukamy złych rzeczy,
Lub że śmiejemy się nim zrobimy krok do przodku
Te żałosne wspomnienia i myśli
Rozwieję je wszystkie

Chodzę pokazując test bez jednej dobrej odpowiedzi
Albo czuję, że chce mi się śmiać bez powodu ni
Te zawsze zaskakujące mnie chwile
Będą ciągle trwać

Trzasnęliśmy drzwiami do jutrzejszego dnia
Otwierając jeszcze nikomu nie znany świat
Jak ścieżka prowadząca dalej, dobrze jest iść naprzód
A ona z pewnością stanie się drogą

Droga powrotna jest zabarwiona na czerwono jak zachód słońca w mieście
Dlaczego czuję, że chcę głośno krzyczeć
Zachód słońca wydaje się być niepowstrzymany
Teraz możemy już tylko iść dalej

Patrzymy na jutrzejszy dzień
Spojrzeniem tak silnym, że nikt by nam nie przeszkodził
Marzenia ciągle są daleko, tak jak dzień, w którym przestaniemy walczyć*
Bo wszyscy będą po naszej stronie

Trzasnęliśmy drzwiami do jutrzejszego dnia
Otwierając jeszcze nikomu nie znany świat
Jak ścieżka prowadząca dalej, dobrze jest iść naprzód
A ona z pewnością stanie się drogą

Patrzymy na jutrzejszy dzień
Spojrzeniem tak silnym, że nikt by nam nie przeszkodził
Marzenia ciągle są daleko, tak jak dzień, w którym przestaniemy walczyć
Bo wszyscy będą po naszej stronie

Pewnego dnia, gdy dorośniemy
Ciągle będziemy się uśmiechać tak jak dziś
Zawsze

***
* Dosłownie "dzień, w którym będziemy mogli opuścić ramiona".

10 komentarzy:

  1. Wiesz, Katekyo Hitman Reborn musisz koniecznie obejrzeć, bo dla mnie jest to anime lepsze niż Bleach, a również to taki tasiemiec. Fakt, że z początku troszkę nudnawe, ale potem to cud, miód i orzeszki. Jestem pewna, że niektóre postacie (Gokudera, Hibari)rozbawią Cię jak... nie wiem. Ale to tylko tak na marginesie. Wielkie dzięki za tłumaczczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ja już od dawna mam w planach za zabranie się za KHR. Tyle, że zawsze pojawia się drobna przeszkoda: czas. Jak byłam młodsza to miałam czas na nadrabiać te wszystkie tasiemce a teraz... Ech... Szkoda gadać. Kiedyś przeczytam. Na razie wypadałoby mi nadrobić to co już zaczęłam.
    Nie ma za co. To moja praca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa.. Ja jeszcze jestem w wieku kiedy od czasu do czasu ten czas jest. Ale jak teraz pójdę do technikum/liceum to tego czasu coś czuję, że mi zabraknie.
    No to najpierw nadgoń te, które zaczęłaś, ale potem koniecznie zabierz się za KHR, bo to anime jest naprawdę bardzo wciągające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się co wy też takiego robicie, że wiecznie nie macie czasu...
    *żyjąca w myśl zasady "jak zrobić żeby się nie narobić"*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hee... No, bo zawsze znajdzie się coś bardziej interesującego. Albo jak się choruje na lenia, to wtedy nawet przy komputerze się nie chce siedzieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Lolz, już wiesz, że coś nie tak z twoim fandomem kiedy znajdujesz coś fajniejszego od oglądania anime.
    ... moment, chyba nie mam nic do gadania w związku z tym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm.. lenistwo to straszna rzecz, więc tu nie ma co dyskutować. Ale chodzi mi o to, że są ważniejsze rzeczy (szkoła) niż ciągłe oglądanie anime. Fakt, że oglądam po jakimś odcinku dziennie, ale więcej czasu trudno jest znaleźć. Przynajmniej w moim wypadku, nie wiem jak jest u innych. Więc żeby mówić, że coś jest nie tak? To troszkę przesadzone. Ja to wszystko latem i teraz w święta nadrobię. Na wszystko przecież trzeba mieć czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. To był sarkazm. Ja po prostu nie lubię używać emotikon toteż można się nie poznać.
    A napisałam, że nie mam nic do gadania, bo choć sama mogłabym oglądać z pół krótszej serii dziennie to tego nie robię (a w planach dużo). Bo "jest coś ciekawszego". I to... trochę przykre jeśli się nazywa fanem.

    OdpowiedzUsuń
  9. No... można powiedzieć, że skończyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sygna skończona (jedziemy na skróty!):
    http://img260.imageshack.us/img260/6660/hmiku.png

    OdpowiedzUsuń