13 marca 2010

Macross Frontier, IN "Infinity"


"Nieskończoność"
Wykonawca: May'n jako Sheryl Nome
Ans. Hachi



Cia: Przysięgam, jeszcze raz zobaczę request od tej całej Hachi i zamykam DG!
Faust: YEAH, right... będziesz tłumaczyć tego Macrossa do usr[orzeszki]nej śmierci. Frontier to dopiero początek!
Cia: No way...
Faust: A po Macrossie Gundamy!
Cia: NO WAY....


***

Zetsubou kara no tabidachi o kimeta ano hi
Atashi-tachi no mae ni wa tada kaze ga fuiteta ne

Tsutaetai kimochi hodo kotoba togire togire de
Nani mo ienai mama itsumo honto wa fuan de

Ashita ga moshi mo miete shimaeba
Hito wa yume o egaku koto mo naku ikiru deshou

Sayonara o dakishimete
Itoshisa o dakishimete
Kimi e no omoi de sekai umetsukushitai
Hirari hirari tondetta
Porori porori naichatta
Yakusoku no chi no hate de mo ichido aitai

Ushinatte boku-tachi sukoshi tsuyoku nareta kana
Kizutsuite mae yori motto yasashiku nareta kana

Sugiru tsukihi wa nani o tamesu no
Ketakai mama de ai wa mugen da to kuchizukete

Tsuyoku tsuyoku itai n da
Kimi ga kimi ga suki nan da
Kagirinai sora no hate e ai yo habatake
Eien ga mabushikute
Setsunasa ga mabushikute
Doko made mo wakiagaru inori yo todoke

Nemuranai omoi
Kieru koto no nai kibou ga kono te ni aru kara

Sayonara o dakishimete
Itoshisa o dakishimete
Kimi e no omoi de sekai umetsukushitai
Hirari hirari tondetta
Porori porori naichatta
Yakusoku no chi no hate de mo ichido aitai

***

Tamtego dnia gdy zdecydowaliśmy się uciec rozpaczy
Tylko wiatr starał się nad powstrzymać

Po raz kolejny moje słowa dostają ograniczony limit czasu gdy wreszcie decyduję się ci je wyznać
I znów nie potrafię nic powiedzieć, krępuję się jak zwykle

Skoro mogę dojrzeć jutro
To znaczy, że ludzie mogą żyć bez rysowania swych marzeń, tak?

Obejmuję pożegnanie
Obejmuję miłość
Chcę całkowicie zakopać świat moich myśli o tobie
Leciutka, leciutka się uniosłam
Wypłakałam potoki łez
Na krawędzi naszej ziemi obiecanej - tam chcę cię znów zobaczyć

Ciekawa jestem czy staniemy się choć odrobinę silniejsi jeśli się nam nie uda
Ciekawa jestem czy staniemy się życzliwsi jeśli zostaniemy zranieni

Czy mijający czas to test?
Póki jeszcze mam swoją godność - pocałuj mnie, ta miłość jest wieczna

Chcę być silna, silna
Kocham cię
Ach, miłości, wzbij się aż do krawędzi nieskończonego kosmosu
Wieczność jest oślepiająca
Cierpienie jest oślepiające
Och, modlitwo tak nieskończenie wściekła - sięgnij tam

Moje myśli nie wiedzą co to sen
Ponieważ w dłoniach trzymam niezachwianą nadzieję

Obejmuję pożegnanie
Obejmuję miłość
Chcę całkowicie zakopać świat moich myśli o tobie
Leciutka, leciutka się uniosłam
Wypłakałam potoki łez
Na krawędzi naszej ziemi obiecanej - tam chcę cię znów zobaczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz