3 sierpnia 2009

Code Geass, OP "COLORS"


"BARWY"
Wykonawca: FLOW
Zamówiła Mleko.
(Nei kocha. COLORS eva. FLOW też.)


jibun wo sekai sae mo kaete shimaesou na
shunkan wa itsu mo sugu soba ni

kakusenu iradachi to tachitsukusu jibun wo mitsume

mayoi nagara nayami nagara kuyami nagara kimereba ii sa
kimi ga kureta kotoba hitotsu tomadoi wa kiesari

karappo datta boku no heya ni hikari ga sashita

miageta oozora ga aoku sumikitte yuku
tozashita mado wo hiraku koto wo kimeta
jibun wo sekai sae mo kaete shimaesou na
shunkan wa itsu mo sugu soba ni

mitasenu nichijou ni aru hazu no kotae wo sagashite

asahi ni hitori yawaraka na koe ni furimukeba

mabayui hizashi no naka futo kimi ga hohoemu
tozashita mado ga hirakisou ni naru
jibun wo sekai sae mo kaete shimaesou na
sonzai wa boku no me no mae ni

miageta oozora ga aoku sumikitte yuku
tozashita mado wo hiraku koto wo kimeta
jibun wo sekai sae mo kaete shimaesou na
shunkan wo kanjiru ima koko ni
hikari e to ryoute wo nobashite

kokoro wo fukinukeru sora no iro kaoru kaze


***

Chwila, która wydaje się, że jest w stanie zmienić mnie i nawet świat
Jest zawsze tuż obok mnie

Patrząc na przykrości, których nie mogę ukryć
I na siebie, całkowicie biernego

Gdy jestem niepewny, gdy mam problemy i kiedy się smucę, powinienem zdecydować
Z jedny słowem, które mi dałaś, moja niepewność znika

W moim pokoju, który wydawał się być pusty, zaświeciło słońce i Cię ujrzałem

Ogromne niebo, na które patrzyłem staje się pogodne i błękitne
Zdecydowałem otworzyć zamknięte okno
Chwila, która wydaje się, że jest w stanie zmienić mnie i nawet świat
Jest zawsze tuż obok mnie

W niespełnionych zwykłych dniach szukam odpowiedzi, która powinna istnieć

Jeśli zwrócę się w kierunku łagodnego głosu, samotny w świetle porannego słońca

Stojąc w oślepiających promieniach słońca niespodziewanie się uśmiechnęłaś
A zamknięte okno wydaje się wreszcie otwierać razem z Tobą
Istnienie, które wydaje się, że jest w stanie zmienić mnie i nawet świat
Znajduje się tuz przed moimi oczami

Ogromne niebo na które patrzyłem staje się pogodne i błękitne
Zdecydowałem otworzyć zamknięte okno
Tutaj i teraz wyczuwam tę chwilę,
Która wydaje się być wstanie zmienić mnie i nawet świat
Wyciagając swoje dłonie w stronę słońca

Wonny wiatr barwy nieba dmie na wskroś mojego serca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz