31 sierpnia 2009

Nadchodzi... (zawiera "Zajebiste Ogłoszenia Parafialne!")

...Dracia.
Nareszcie znalazłam miejsce, gdzie mogę wyżyć się tłumaczeniowo, więc strzeżcie się.
Dobrze, teraz coś o mnie.
Ja, Dracia,-chaos w postaci czystej, interesujący się praktycznie wszystkim- filozofią, biologią, chemią, literaturą, RPG, nauką w ogóle, s-f i fantasy, językiem angielskim, grami komputerowymi, mangą i anime,sposobami, w jaki tworzone są historie...No i tłumaczeniem właśnie. Nałogowo wręcz.
Co jeszcze? Roztargniona. I to bardzo. Łatwo się roz-ładny sufit, czyż nie? Poglądy na życie niezdefiniowane. Kocha dyskutować, o ile przeciwnik jest inteligentny.
Ulubione seriale/książki/muzyka/anime? Co do trzech ostatnich jest ich za wiele, by wybrać konkretne(ale zawsze jest jedno kryterium:"dobre"). Z tym pierwszym jest łatwo. Dwóch Doktorów -Who i House.
Plany na przyszłość? Zostać naukowcem. Albo pisarką. Albo tłumaczką.Albo grać w kapeli metalowej. Najlepiej wszystko na raz.
...Mówiłam już,że jestem chaotyczna? Tak? Napraaaawdę?
I jeszcze jedno...
Nie będę dawać linków do TV Tropes....Nie będę dawać linków do TV Tropes....Nie będę dawać linków do TV Tropes....Nie będę dawać linków do TV Tropes....


Ciara: Damn, Dracia, ja tu miała zrobić oficjalne Ogłoszenia Parafialne! Wszyscy niszczą moje piękne tradycje... Anywho: w sposób łamiący wszelkie obowiązujące zasady przywitała się z Wami Dracia, piąta w Stowarzyszeniu Nazguli. Powodzenia i miłej pracy życzę :D



Co poza tym?
Mamy nowy lay jak widać (pozdrawiam Cię, Kunoichi). Pękłam pierwsza, już nie mogłam patrzeć na orzeszki, są niepokonane. Jutro początek roku: co za tym idzie spodziewam się lamerskich "usprawiedliwień", że "trzeba się uczyć" - MAJOR BULLSHIT. Jakby co to pozwalam zamawiającym zrobić tu piekło na ziemi.
Nei zaginęła w akcji albo po prostu się przede mną ukrywa. Zapowiadam, że potoczą się głowy.
Szykują się zmiany w Staffie. Chyba pisałam to wcześniej... ach, jakże jesteśmy zdyscyplinowane, prawda? :D
Przywołajmy na chwilę atmosferę Onetowską: zakładki Sayonara Zetsubou Sensei, Shugo Chara i K-ON! zaaktualizowane. Serio, brakuje mi shouta...

I to tyle. NIE NISZCZCIE MOICH ZASAD, DAMN IT...

Dedans Gothique President
Ciara

+

Newbie Dracia

PS. PSZ - skoro tak mówisz to nie śmiem zaprzeczać.

3 komentarze:

  1. Dziękuje, że wreszcie ktoś nie zaprzecza mej zUej woli >XDD A nowy wygląd muszę pochwalić! Jest naprawdę super! <3 Ale kiedyś zrobisz/załatwisz/pojmiesz/przekupisz/przehandlujesz etc. z żelkami...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy nam już żarcia na DG... no thanks. Aaaa, miałam dać Black Rock Shooter do spisu. Fak, zapomniałam. Wygląd jest autorstwa Ayi więc do niej ewentualne blu... komplementy.
    (random comment for the end) ->
    Boże, jaka jestem zajebista.

    OdpowiedzUsuń
  3. 'skoro tak mówisz to nie śmiem zaprzeczać.' XDDDD
    Ale szczerze to szkoda i wybaczam ci te zapomnienie (Matko, jaka ja łaskawa ^_^)

    OdpowiedzUsuń