19 sierpnia 2009

Detroit Metal City, OP "Satsugai"

"Mordować"
Wykonawca: Detroit Metal City
Ans. zorka40
To jest, hmm... CIEKAWA piosenka.



ore wa jigoku no TERORISUTO
kinou wa kaasan okashita ze
asu wa tousan hotte yaru
I am a terrorist straight out of hell

ore ni wa tousan kaasan inee
sore wa ore ga koroshita kara
ore nya tomodachi koibito inee
sore wa ore ga koroshita kara

korose korose oya nado korose
korose korose subetewo korose

satsugai satsugai seyo
satsugai satsugai seyo
KILL KILL KILL KILL
omoide o chi ni somete yare
satsugai satsugai seyo
satsugai satsugai seyo
KILL KILL KILL KILL
mirai nado chi ni somete yare

korose korose oya nado korose
korose korose subete o korose

ore wa jigoku o shihai shita
kesa wa kyoudai hikichigiri
ore ga shinseki hai ni shita
I am a terrorist straight out of hell

ore ni wa kyoudai shinseki inee
sore wa ore ga koroshita kara
ore ni kami mo hotoke mo inee
sore wa ore ga koroshita kara

korose korose oya nado korose
korose korose subete o korose

satsugai satsugai seyo
satsugai satsugai seyo
KILL KILL KILL KILL
omoide o chi ni somete yare
satsugai satsugai seyo
satsugai satsugai seyo
KILL KILL KILL KILL
mirai nado chi ni somete yare

korose korose oya nado korose
korose korose subete o korose

satsugai satsugai seyo
satsugai satsugai seyo
KILL KILL KILL KILL
omoide o chi ni somete yare
satsugai satsugai seyo
satsugai satsugai seyo
SATSUGAI

***

Jestem terrorystą z piekieł
Wczoraj zgwałciłem swoją matkę
Jutro poćwiartuję mojego tatę
Jestem terrorystą prosto z piekieł

Nie mam mamy ani taty,
Bo ich zabiłem
Nie mam przyjaciół ani dziewczyny,
Bo ich zabiłem

Zabij, zabij, zabij swoich rodziców!
Zabij, zabij, zabij ich wszystkich!

Mordować! Mordować!
Mordować! Mordować!
Zabij, zabij, zabij, zabij
Wymaluj swoje wspomnienia krwią!
Mordować! Mordować!
Mordować! Mordować!
Zabij, zabij, zabij, zabij
Wymaluj swoją przyszłość krwią!

Zabij, zabij, zabij swoich rodziców!
Zabij, zabij, zabij ich wszystkich!

Działam na rozkaz piekieł
Odebrałem mojej siostrze radość i smutek
Jestem prawdziwy*
Jestem terrorystą prosto z piekieł

Nie mam prawdziwego rodzeństwa,
Bo je zabiłem
Nie wierzę w Boga ani Buddę,
Bo ich zabiłem

Zabij, zabij, zabij swoich rodziców!
Zabij, zabij, zabij ich wszystkich!

Mordować! Mordować!
Mordować! Mordować!
Zabij, zabij, zabij, zabij
Wymaluj swoje wspomnienia krwią!
Mordować! Mordować!
Mordować! Mordować!
Zabij, zabij, zabij, zabij
Wymaluj swoją przyszłość krwią!

Mordować! Mordować!
Mordować! Mordować!
Zabij, zabij, zabij, zabij
Wymaluj swoje wspomnienia krwią!
Mordować! Mordować!
Mordować! Mordować!
Zabij, zabij, zabij, zabij

MORDOWAĆ!

***

* tu na pewno się sypnęłam, przepraszam z góry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz