19 sierpnia 2009

Vocaloid, Gakupo's "DANCING☆SAMURAI"

"Tańczący☆Samuraj"
Wykonawca: Kamui Gakupo
Ans. Madeleine
Shhhh... to tajemnica, ale romaji jest Kunoichi. Nie mówcie nikomu...



SAMURAI☆
harakire kisamaa!

Dancing in the night
Kono furoa de
Rizumu ni norenu yatsu kirisute Gomen
Dancing all the night
kono jidai ni
ikusa o maki okose
Biba☆SAMURAI (Hea!)

ue de shihai suru yatsu ga ite
shita de ugoite ru yatsu ga iru
ore wa dochira nimo somarazu ni
tada mai o tsuzukete ru
kono semai nihon ni
otoko to shite umareta nara
tenka o toreru made toman na
donna kabe mo koete yuke

Dancing in the night
donna Mix mo
Rizumu ni norenu nara harakiri Gomen
Dancing all the night
kono jidai ni
arashi o maki okose
Dancing☆SAMURAI(Hea!)

machi de sure chigau onago tachi
mijyuku na ore niwa mada hayaku
dakedo mo koe o kakete miru
kekkyoku mushi o sareru
Ah nara bushi to shite
teppen e nobotte yaru

tachi hadakaru mono wa isshun de
ittou ryoudan shite yaru

Dancing at the place
donna basho demo
Rizumu o umi daserya happi na raifu
Dancing with your pace
donna toki demo
zenryoku de ika nakya
Dame☆SAMURAI (Hea!)

Dancing in your life
saigo no toki mo
ongaku ga aru nara shiawase dana
Dancing all your life
sono koro niwa
dare shimo ga mitomeru
Dancing☆SAMURAI(Hea!)

Dancing in the night
Kono furoa de
Rizumu ni norenu yatsu kirisute Gomen
Dancing all the night
kono jidai ni
ikusa o maki okose
Hiba☆SAMURAI

Isu no hi ka shin no SAMURAI

SAMURAI☆
harakire kisamaa!

***

***

SAMURAJ☆
Może idź popełnić harakiri, co?

Tańczę w środku nocy☆
Z tego nudnego świata
Ludzie bez wyczucia rytmu muszą zostać usunięci
Tańczę całą noc☆
W tej głupiej erze
Naróbmy trochę chaosu, VIVA☆SAMURAJ
Hya!

Istnieje kilku ludzi z wysoką pozycją społeczną
A pod nimi płaszczą się ich słudzy
Nie należę do żadnej z tych grup, o nie
Ja po prostu tańczę

Jeśli urodziłeś się w Kraju Kwitnącej Wiśni,
Zwłaszcza na Wyspach Bushi,
To nie spoczniesz zanim nie znajdziesz się na szczycie
Zawsze naprzód, pokonując każdą przeszkodę

Tańczę w środku nocy☆
Jeśli muzyka jest do bani
To wolę iść i się zabić, dzięki bardzo
Tańczę całą noc☆
W tej zepsutej erze
Naróbmy tonę chaosu, TAŃCZĄCY☆SAMURAJ
Hya!

Gdy tak sobie przechodziłem, zobaczyłem dwie dziewczyny na ulicy
Były za ładne dla nowego przybysza jak ja,
Ale się przemogłem i zagadałem do nich;
Natychmiast dały mi kosza

Aach, no to będę najlepszy ze wszystkich
Wewnątrz mojego małego świata Bushi
Ci, którzy staną mi na drodze,
Znikną natychmiast przecięci na dwoje mym ostrzem

Tańczę właśnie tu☆
Tak długo jak jest rytm
W każdym miejscu mogę się świetnie bawić
Tańcz jak potrafisz☆
Staraj się jak możesz,
Bo inaczej skończysz jako MARNY☆SAMURAJ

Taniec w twoim życiu☆
W swej ostatniej godzinie
Chcę być razem z moją muzyką
Tańcz przez całe życie☆
Zanim ten czas nadejdzie
Każdy będzie nazywał mnie TAŃCZĄCYM☆SAMURAJEM
Hya!

Tańczę w środku nocy☆
Z tego nudnego świata
Ludzie bez wyczucia rytmu muszą zostać usunięci
Tańczę całą noc☆
W tej głupiej erze
Naróbmy trochę chaosu, PRACUJĄCY☆SAMURAJ

Wiesz, kiedyś będę samurajem

SAMURAJ☆
Może idź popełnić harakiri, co?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz