18 sierpnia 2009

Higurashi no naku koro ni Kai, IM Takano Miyo "Bon ~Karma~"


Tytuł: Bon ~Karma~ (Brahman~Karma~) [Radzę sprawdzić oba pojęcia w książkach o buddyzmie.]
Wykonawca Miki Ito jako Miyo Takano
Na życzenie orube1


Ta ma yu ra na zo ri te

Oshiete kono yo ni
Umareshi unmei o erabu mono yo
Kotaete ten to chi no
Hazama ni rinnesuru tamashii yo

Te ni suru beki eikou no kakera
Ai yori zutto hakanaku toutoku

Kamigami yo kono watashi e to ima
Minagiru chikara o ataete
Kuroi geemu piriodo e to
Go on…

Shinjite koko ni wa
Kyousha no ibasho shika nai koto o
Horobite mujou ni
Sakarai kokyuusuru tamashii yo

Atomodori wa kesshite dekinai
Ai nado kitto oroka de kuukyo de

Shinjitsu no kagi yo subete o ima
Guuzou no kiseki to kashite
Hiriki na mono dougu-tachi yo
So long…

"Tatari natsu wa kami ni arazu,
tataru ga ningen ni osorerare,
osorerareru ningen ni agererareru,
Ima koso kami wo koorin shita,
Ware koso wa Oyashiro-sama nai!"

Mikata ni wa mou natte kurenai kashira
Anata no sugata aware de meiyo de

Kamigami yo kono watashi e to ima
Minagiru chikara o ataete
Kuroi geemu piriodo e to

Shinjitsu no kagi yo subete o ima
Guuzou no kiseki to kashite
Hiriki na mono dougu-tachi yo
So long…

Ta ma yu ra na zo ri te

"Burokkori to karifurawa
midori iro wa dochi?"

***

Szukanie chwili

Opowiedz mi, ty który wybrałeś
Przeznaczenie przy narodzeniu na tym świecie
Odpowiedz mi, duszo, która się reinkarnuje
W szparze między Niebem a Ziemią

Fragment chwały, którą muszę zdobyć
Zawsze był rzadszy i cenniejszy niż miłość

Bogowie, przyznajcie to mi
Jestem teraz przepełniona mocą
Do ery czarnej gry
Kontynuuje…

Uwierz, że to miejsce
Jest tylko dla tych silnych
Gińcie, nieczułe
Sprzeciwiające się i oddychające dusze

Nigdy nie będę mogła zawrócić
Taka miłość jest z pewnością głupia i bezowocna

Teraz klucz prawdy zmienia wszystko
W cud bożyszcza
Ci bezsilni to trybiki
Tak długo…

"Bez klątwy nie byłoby Boga.
Wraz z klątwą nastaje horror.
Z horrorem nastaje kult.
Teraz nastaje czas Boga.
Ja nie jestem Oyashiro-sama! "

Nie będziesz już mym sprzymierzeńcem, prawda?
Twoja postać jest żałosna i honorowa

Bogowie, przyznajcie to mi
Jestem teraz przepełniona mocą
Do ery czarnej gry

Teraz klucz prawdy zmienia wszystko
W cud bożyszcza
Ci bezsilni to trybiki
Tak długo…

Szukanie chwili

"Brokuły czy kalafior,
Które z nich jest zielone?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz