19 sierpnia 2009

Higurashi no naku koro ni, IM Hinamizawa Club "With 'you' —Kizuna—"

Tytuł: With “you” —Kizuna— (Z "tobą" —Więź—)
Wykonawca: Hoshi Soichiro, Nakahara Mai, Yukino Satsuki, Kanai Mika, Tamura Yukari, Horie Yui, Kobayashi Yu jako Maebara Keiichi, Ryugu Rena, Sonozaki Mion&Shion, Hojo Satoko, Furude Rika, Hanyu, Hojo Satoshi
Na życzenie Lidii-chan


Rika
Kono nakama-tachi ga koko de deaeta koto
Sore ga kono monogatari no kiseki

Rena
Itsumo hitori de kakaekonde naite ita
Shinjiru koto sae kowagatte ita

Keiichi
Sashinoberareta sono te ni sugaru koto dekizu
Unmei no haguruma ni narenakatta

Satoko
Sore de mo anata wa egao de
Konna watashi o dakishimete

Mion
Soshite oshiete kureta ne
Unmei to tatakau yuuki

Rena
Dakara tsuyoku nareta kizuita yo

Keiichi&Rena&Mion&Satoko&Rika
Watashi wa hitori ja nai to

Wszyscy
Saa ikou minna kokoro o hitotsu ni shite
Ikanaru arashi mo norikoete
Higurashi no koe ga shihen o kanadete
Ima sekai ga sono maku o akeru

Keiichi&Satoshi
Mou akirametaku wa nai!
Mou dare mo ushinaitakunai!

Rika&Hanyu
Ikutsu mo no sekai o hisshi ni
Mogakitsuzukete kita kara koso

Mion&Shion
Shinjiyou yo
Bokura wa shitte iru

Wszyscy
Kiseki no okoshikata o

Saa ikou minna te to te o kasaneatte
Ikanaru kukyou mo norikoete
Subete no kakera ga kagayakidasu toki
Atarashii sekai no maku ga agaru

Hanyu
Nando umarekawatte mo deaeru

Satoko&Mion&Shion&Satoshi
Subarashii nakama ni

Rika
Tsuyoi -kizuna- de musubarete iru

Keiichi&Rena
Dakara…mirai o tsunagou minna de

Wszyscy
Minna de!

Keiichi
Unmei nante kantan ni kaerarerun da!!

Satoko
Nayami ga aru nara, nakama ni soudansuru! Sore ga ichiban desu wa.

Rena
Watashi o shinjite, saa te o nobashite

Mion
Sekai no doko darou to, kono nakama-tachi ga ireba taikutsushinai ne

Shion
O-nee, watashi-tachi raise mo futago ga ii ne

Satoshi
Boku wa modorun da! Ano egao no aru sekai ni

Rika
Kono sekai ni haisha wa…iranai

Hanyu
Shinjiru chikara ga unmei o kirihiraku, kiseki o okosu!
Sou minna ga oshiete kureta kara

Hanatareta tsumi o watashi ga yurusou
Hakanai chiisa na hito no ko yo
Subete ga owatta ima wa tadatada
Minna ga shiawase de are

Wszyscy
Saa ikou minna kokoro o hitotsu ni shite
Waraiaeru hi wa kono ude ni
Higurashi no koe ga shihen o kanadete
Ima sekai ga arata ni hajimaru

Rika
Kono nakama-tachi ga koko de deaeta koto
Sore ga kono monogatari no kiseki…

***

Rika
To, że spotkałam tu moich przyjaciół
Jest cudem tej opowieści

Rena
Zawsze obejmowałam sama siebie i płakałam
Bałam się nawet wierzyć

Keiichi
Niezdolny złapać się twych wyciągniętych dłoni
Nie mogłem rozpędzić przeznaczenia

Satoko
Mimo wszystko, uśmiechnąłeś się
I przytuliłeś mnie taką jaką jestem teraz

Mion
I wtedy nauczyłeś mnie
O przeznaczeniu i odwadze do walki

Rena
Dlatego stałam się silna i zauważyłam, że

Keiichi&Rena&Mion&Satoko&Rika
Nie jestem sama*

Wszyscy
Dalej przyjaciele, ruszajmy; przemieńmy nasze serca w jedno
Zwyciężymy każdy sztorm
Głosy cykad wykonują psalmy
Teraz świat podnosi swą kurtynę

Keiichi&Satoshi
Nigdy więcej nie chcę się poddać!
Nigdy więcej nie chcę z kimkolwiek przegrać!

Rika&Hanyu
Bo faktem jest, iż walczyłam
Desperacko w wielu światach

Mion&Shion
Uwierz
My wierzymy

Wszyscy
Tak zaczyna się cud

Dalej przyjaciele, ruszajmy, trzymając się za ręce
Pokonamy wszystkie trudności
Gdy zalśnią wszystkie części
Kurtyna nowego świata się podniesie

Hanyu
Nieważne ile razy się odrodzę, spotkam

Satoko&Mion&Shion&Satoshi
Wspaniałych przyjaciół

Rika
Jesteśmy połączeni silną -więzią-

Keiichi&Rena
Dlatego połączmy się z przyszłością wraz z przyjaciółmi

Wszyscy
Wraz z przyjaciółmi!

Keiichi
Przeznaczenie można łatwo zmienić!

Satoko
Gdy jesteś zmartwiony naradź się z przyjaciółmi! To najlepsze rozwiązanie.

Rena
Uwierz we mnie, dalej wyciągnij swe ręce

Mion
Nie ważne w jakim świecie będę, jeśli tylko będę z moimi przyjaciółmi nigdy nie będę się nudzić

Shion
Siostrzyczko, chciałabym byśmy w następnym świecie znów były bliźniaczkami

Satoshi
Powrócę! Do świata w którym są tamte uśmiechy

Rika
Przegrani… nie są potrzebni na tym świecie

Hanyu
Siła wiary rozcina przeznaczenie i rozpoczyna cuda!
To prawda, bo właśnie tego nauczyli mnie przyjaciele

Wybaczę odpuszczone grzechy
Tobie, rączy brzdącu
Teraz gdy wszystko się kończy
Przyjaciele, po prostu bądźcie szczęśliwi

Wszyscy
Dalej przyjaciele, ruszajmy; przemieńmy nasze serca w jedno,
Dzień w którym będziemy mogli się śmiać w swoich ramionach
Głosy cykad wykonują psalmy
Teraz świat zaczyna się na nowo

Rika
To, że spotkałam tu moich przyjaciół
Jest cudem tej opowieści


***
* Jako, że Keiichi jest w mniejszości zastosowałam rodzaj żeński by nie przekombinować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz