30 sierpnia 2009

Tenjou Tenge, ED "Aishitene♥Motto"


Tytuł: Aishitene♥Motto (Kochaj Mnie♥Mocniej)
Wykonawca: Aiko Kayo




aishite ne motto
aishite ne motto
aishite yo ne e

hajimete nemure nakatta
ima sugu ni aitai
dakishimerareta nukumori ga
zutto zutto kienakute

ano hi hajimatta koi
ima demo kawaranai
futari dake no kono toki wo
tada taisetsu ni shitai kara

aishite ne motto
aishite ne motto
aishite yo ne motto
watashi dake wo mite

aishite ne motto
aishite ne motto
aishite yo ne motto
motto tada anata ga suki

hajimete kizutsuketa ne
namida ga tomaranai
hajike sou na mune no itami
tada soba ni ite hoshii dake

aishiteru zutto
aishiteru zutto
aishiteru yo zutto
watashi dake wo mite

aishiteru zutto
aishiteru zutto
aishiteru yo zutto
zutto tada anata ga suki

aishite ne motto
aishite ne motto
aishite yo ne motto
watashi dake wo mite

aishite ne motto
aishite ne motto
aishite yo ne motto
watashi dake wo mite

aishite ne motto
aishite ne motto
aishite yo ne motto
motto tada anata ga suki


***

Kochaj mnie mocniej!
Kochaj mnie mocniej!
Kochaj mnie…

Po raz pierwszy nie mogłam zasnąć
Chciałam cię natychmiast zobaczyć
Ciepło, które czułam gdy mnie obejmowałeś
Nigdy nie znikło

Miłość, która zaczęła się tamtego dnia
Nigdy się nie zmieniła
Czas, który spędzaliśmy tylko we dwoje
Zawsze bardzo ceniłam dlatego

Kochaj mnie mocniej!
Kochaj mnie mocniej!
Dalej, kochaj mnie mocniej!
Patrz tylko na mnie.

Kochaj mnie mocniej!
Kochaj mnie mocniej!
Dalej, kochaj mnie mocniej!
Mocnej będę kochać tylko ciebie!

Gdy po raz pierwszy zostałam zraniona
Nie potrafiłam powstrzymać łez
Czułam ból jakby otwarto mi pierś
Chcę tylko być przy tobie

Zawsze będę cię kochać!
Zawsze będę cię kochać!
Zawsze będę cię kochać!!!
Patrz tylko na mnie.

Zawsze będę cię kochać!
Zawsze będę cię kochać!
Zawsze będę cię kochać!!!
Zawsze będę kochać tylko ciebie!

Kochaj mnie mocniej!
Kochaj mnie mocniej!
Dalej, kochaj mnie mocniej!
Patrz tylko na mnie.

Kochaj mnie mocniej!
Kochaj mnie mocniej!
Dalej, kochaj mnie mocniej!
Patrz tylko na mnie.

Kochaj mnie mocniej!
Kochaj mnie mocniej!
Dalej, kochaj mnie mocniej!
Mocnej będę kochać tylko ciebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz