30 sierpnia 2009

xxxHolic, OP "19Sai"

"19 lat"
Wykonawca: Suga Shikao
Ans. Kunoichi. LOL.
Romaji: Cori



kuchibiru ni doku wo nutte boku no heya ni kita deshou?
anata no KISU de mou karada mo nou mo tokete shimaisou
daikirai na boku 19(juukyuu)-sai
daikirai na boku 19(juukyuu)-sai

hakike ga suru kurai anata no kokoro utsukushii noni
nani hitotsu dekinai boku ni doushite KISU shite kureru no?
daikirai na hibi 19(juukyuu)-sai
daikirai na kao 19(juukyuu)-sai

ku-ku-ku kuro agehachou no you ni
hokorashii hane de tobitai
ku-ku-ku kudaranai tte iwanaide
sonna jinsei ga ii no ii no...

yogoreteru tamashii dake wo torinozoku no ga muri nara
dochira ni arukeba sore wo mirai to yoberu no deshou?
chuuburarin na yume 19(juukyuu)-sai
chuuburarin na uso 19(juukyuu)-sai

ku-ku-ku kuro agehachou ni natte
dare kara mo ai saretai
ku-ku-ku kubukurin nai to shitemo
hon no isshun de ii no ii no...

daikirai na boku 19(juukyuu)-sai
daikirai na boku 19(juukyuu)-sai

ku-ku-ku kuro agehachou no you ni
hokorashii hane de tobitai
ku-ku-ku kudaranai tte iwanaide
sonna jinsei ga ii no

ku-ku-ku kuro agehachou ni natte
dare kara mo ai saretai
ku-ku-ku kubukurin nai to shitemo
hon no isshun de ii no ii no...

ku-ku-ku kuro agehachou no you ni
ku-ku-ku kudaranai tte iwanaide
ku-ku-ku kuro agehachou no you ni
ku-ku-ku kudaranai tte iwanaide

***

Pokryłaś swoje usta trucizną i weszłaś do mojego pokoju, tak?
Wystarczy twój pocałunek, a moje ciało i umysł rozpływają się
Ja, którego tak nienawidzę mając 19 lat
Ja, którego tak nienawidzę mając 19 lat

Może masz serce tak piękne, że aż mnie mdli,
Ale dlaczego całujesz mnie skoro nie mogę kompletnie nic zrobić?
Dni, których tak nienawidzę mając 19 lat
Twarz, której tak nienawidzę mając 19 lat

Jak czarny motyl
Chcę latać na dumnych skrzydłach
Proszę, nie mów, że to głupie*
Takie życie jest ok, ok...

Jeśli to niemożliwe, by usunąć tylko i wyłącznie moją brudną duszę,
To mogę nazwać moją przyszłością miejsce, do któego zmierzam?
Marzenie, które zawisło w powietrzu, gdy mam 19 lat
Kłamstwo, które zawisło w powietrzu, gdy mam 19 lat

Chcę stać się czarnym motylem
Kochanym przez każdego
Nawet jeśli jeszcze nie dotarłem dokładnie tam,
To chwila wystarczy, wystarczy...

Ja, którego tak nienawidzę mając 19 lat
Ja, którego tak nienawidzę mając 19 lat

Jak czarny motyl
Chcę latać na dumnych skrzydłach
Proszę, nie mów, że to głupie
Takie życie jest ok, ok...

Chcę stać się czarnym motylem
Kochanym przez każdego
Nawet jeśli jeszcze nie dotarłem dokładnie tam,
To chwila wystarczy, wystarczy...

***

* Please don't say you're lazy! Datte hontou wa crazy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz