11 maja 2013

ARASHI "Gift"


 Tytuł: Gift (Prezent)
Wykonawca: ARASHI





Jak wiele czasu upłynęło, odkąd delikatnie trzymałaś moją dłoń?
Teraz ten widok w jakiś niewytłumaczalny sposób sprawia, że czuję ciepło głęboko w sercu

Od kiedy nie potrafię otwarcie wypowiadać ważnych słów?
Nagle zauważyłem, że Twoje plecy wydają się być odrobinę mniejsze

Gdy poznałem swe słabości, poznałem też Twoje ciepło

Niech ta piosenka odbije się echem i dotrze do Ciebie, przekazując me uczucia takimi jakim są, bez żadnych ozdóbek
Gdy przyjdzie czas, że będę musiał kogoś chronić, myślę, że przypomnę sobie Twoje dłonie

Mimo że nigdy nie okazujesz swego bólu i smutku innym ludziom,
Zaśmiałaś się cicho gdy dowiedziałaś się, że moje słabości są podobne do Twego bólu

Kiedy wyruszałem w podróż, dodałaś mi wiele, naprawdę wiele, odwagi potrzebnej do życia

Gdy będę spoglądał wstecz z dalekiego miasta, jestem pewny, że zawsze najdzie mnie jedna i ta sama myśl
Gdy zatrzymałem się na drodze prowadzącej do marzeń, usłyszałem Twój głos

Niech ta piosenka odbije się echem i dotrze do Ciebie...

Zupełnie jakby gdzieś rósł pojedynczy kwiat, rozsiewający ten nostalgiczny zapach
Gdy przyjdzie czas, że będę musiał kogoś chronić, myślę, że przypomnę sobie Twoje dłonie


***

Doredake toki ga sugita darō yasashiku boku no te o nigiru anata
Sonna keshiki ga nazeka ima ni natte mune no fukai toko atsuku suru

Itsukara daiji na kotoba hodo sunao ni ienaku nattan darō
Futo mitsumeta sono senaka wa sukoshi dake chiisaku omoeta

Jibun no yowasa o shiru tabi ni anata no nukumori o shirimashita

Kono uta ga hibiku yō ni to todoku yō ni to kazaranai sono mama no omoi o
Boku ga itsuka dareka o mamoru toki ga kureba anata no te o omoidasu darō

Anata wa itami ya kanashimi o kesshite hito ni misetari shinai noni
Boku no yowasa o jibun no itami ka no yō ni chiisaku waratta

Tabidatsu boku ni nandomo nandomo ikiru yūki o kuremashita

Tōi machi kara nagameteru yo donna toki demo tashikana hitosuji no omoi o
Yume ni tsutzuku kono michi tachitomatta toki wa anata no koe ga kikoete kuru yo

Kono uta ga hibiku yō ni to todoku yō ni to...

Sore wa marude dokoka natsukashii nioi ga suru yō na ichirin no hana
Boku ga itsuka dareka o mamoru toki ga kureba anata no te o omoidasu darō

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz