1 maja 2013

ARASHI "Mada Ue O"


Tytuł: Mada Ue O (Wciąż w górę)
Wykonawca: ARASHI





Po tym jak zbierzesz blask płynących ulic
Zrób hałas, przygotuj się i wiruj ponieważ sny oszałamiają
Ten rytm naszych serca się, kiedy się przytulamy, on już nie zniknie
Złącz się z dźwiękiem i odrzuć teorię – to takie dziwaczne słowo

Leć tam skąd słyszysz oklaski, na drugą stronę mroku (wciąż w górę, w górę)
To, że jesteś niebezpieczna i władcza, od samego początku mną wstrząsnęło

Jeśli moje ciało obudzi się, ponad graniami, nie będę się niczego bał
Wraz z upływem czasu ciągle szukam uniesień
Jeśli twoje ciało będzie czegoś pragnąć, ponad granicami, wejdź w to samo marzenie
Jakbyś miała się w nim schować, chcę to zobaczyć, to doprowadza mnie do szaleństwa

Gdy cię obejmowałem, twoje oczy mnie uwiodły
Niecierpliwie skróciłem dystans między mną, a twoim cieniem do powiek
Na przekór, gdy zamykam oczy widzę ciebie
Obnaż swe serce i zgrabnie podąż za mną

Zacząłem szaleć, to niepowstrzymany impuls (wciąż w górę, w górę)
Nie próbuj mnie teraz śledzić bowiem zwalę cię z nóg

Jeśli moje ciało obudzi się, ponad graniami, nie będę potrzebował słów
Gdy się ożywisz, delikatnie przewróć na następną stronę
Jeśli moje ciało będzie pamiętać, ponad granicami, wnętrze jeszcze nieznanego snu
Skradnę miłość z twych ust i twych lęków

Machaj ramionami, teraz machaj i machaj, teraz machaj i machaj, teraz machaj i machaj
Rozpal niebiosa, teraz w prawo i w lewo, teraz w prawo i w lewo, teraz w prawo i w lewo

„Słuchaj…
Powinniśmy się już gdzieś prysnąć”
Wolno i bez pośpiechu skinęłaś rzęsami (och)
Blask księżyca wpada przez okno
Oświetlając zaledwie nasze twarze
Prawie nic nie widać w tych ciemnościach (Ach…)

Sufit znów się chwieje
Ciało zwodzi serce (podniecam się)
Twoje usta przestają mi wystarczać… Mimo że bez przerwy cię całuję
Resetuję mój rozsądek
Już za późno

Jeśli moje ciało obudzi się, ponad graniami, nie będę się niczego bał
Wraz z upływem czasu ciągle szukam uniesień
Jeśli twoje ciało będzie czegoś pragnąć, ponad granicami, wejdź w to samo marzenie
Jakbyś miała się w nim schować, chcę to zobaczyć, to doprowadza mnie do szaleństwa

***

Nagareru machi hikari atsumete korekara
Yume kuramashite kara sawage Ready go maware
Yorisou tabi sono kodō biito modoranai
Oto ni awase seorii sutete Freaky na fureezu

Te no naru hō ni yami no mukō ni Fly (mada ue o ue o tte)
Kiken de gōin hana kara Shake me down

Karada ga mezamereba Over the border kowai mono wa nai sa
Kizamu toki yumekokochi zutto sagashite
Karada ga hoshigareba Over the border onaji yume no arika
Tsutsumu yō ni mitsumetai Drive me crazy

Dakiyoseta kimi no me ni sasowarete
Jirijiri to sono kyori o tsumeru Eye shadow
Urahara ni me o tojite kimi o mite
Hirari Follow me nugisuteta kokoro no mama

Abare hajimeta mugen no shōdō sa (mada ue o ue o tte)
nazottenaide kono mama Knock you down

Karada ga mezamereba Over the border kotoba wa iranai sa
Hazumu toki tsugi no peeji sotto mekutte
Karada ga oboereba Over the border mada minu yume no naka
Munasawagi kuchibiru ni ai o ubatte

Yurashite ude ima Wave and Wave ima Wave and Wave ima Wave and Wave
Terashite ue ima Right and Left ima Right and Left ima Right and Left

"Naa ...
Mō futari de dokoka kakureyō"
Yuruyaka ni slow unazuku matsuke (oh)
Tsuki no sasu mado
Wazuka ni kao
Hotondo ga miezu ni shadow nano (aa...)

Mata tenjō ga katamuku
Karada ga kokoro o azamuku (takaburu)
Kuchibiru ga tarizu... shitemo shitemo
Risei o risetto
It's too late

Karada ga mezamereba Over the border kowai mono wa nai sa
Kizamu toki yumekokochi zutto sagashite
Karada ga hoshigareba Over the border onaji yume no arika
Tsutsumu yō ni mitsumetai Drive me crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz