30 maja 2013

Kuroko no Basket, IM Kuroko "Kimi ga Hikaru de aru tame ni"

"Bo Jesteś Światłem"
Wykonawca: Ono Kenshou jako Kuroko Tetsuya
Słowa: Kodama Saori
Kompozycja i aranżacja: Miyazaki Makoto
English et Romaji: TheOtherIce
Ans. Jisatsu-sama


Co znaczy "istnieć"? Ostatecznie odpowiedź stanie się tego istnienia powodem
A jeśli się spotkamy, wtedy ten powód zmieni się w nadzieję
Weź pod uwagę także nasze wady - bezwstydność to też swego rodzaju wolność
Choć twoja twarz nie zdradza zakłopotania, wydajesz się być szczerszy, niż podejrzewałem

Nie wątpię, że próbowaliśmy dać z siebie nie grając razem,
Nie wiedząc, iż drzemie w nas ukryty potencjał

Mogę być tak wolny jak twoje światło silne,
Dzięki temu, że czerpiesz skądś dla niego tę moc, tutaj, tutaj, z pewnością;
Mój cień jest tak wolny jak i ty;
To następna wskazówka - i nikt go nie pokona, nawet cuda

Są rzeczy, które lubię, dlatego dla równowagi mam za sobą dni, które znienawidziłem;
Powodu, dla którego moje serce jest takie szorstkie, szukaj właśnie w nim;
Nawet jeśli każdy z nas ma inne priorytety,
Nie będziemy się obwiniać - nie tak, jak robimy to sobie samym

Dajemy z siebie wszystko, by urosnąć w siłę
Dla jutra, gdy połączyć nasze wyniki w wielką moc

Z oślepiającą szybkością, z oszałamiającą techniką
Pokonamy wiele przeszkód, tutaj, tutaj, z pewnością
Nie mam jednej roli - koncentruję się, rosnę;
Ten typ oporu pasuje do mnie w tej chwili bardziej niż kiedykolwiek

Mogę być tak wolny jak twoje światło silne,
Dzięki temu, że czerpiesz skądś dla niego tę moc, tutaj, tutaj, z pewnością;
Mój cień jest tak wolny jak i ty;
To następna wskazówka - i nikt go nie pokona, nawet cuda

***

Sonzai no igi wa nan da? Tsukitsumereba riyuu ni naru
Kimi to boku to ga deaeba sono riyuu wa kitto kibou ni naru
Tarinai mono kazoete fugainai no mo jiyuu sa
Dakedo tsumaranai kao shite omotta yori shoujiki da

Bokutachi wa hitori datte ganbatteita kamo shirenai
Umareru kanousei ga aru koto zutto shirazu ni

Kimi no hikari ga tsuyoi hodo boku wa jiyuu ni nareru
Hikidashiaeru chikara de kokode, kokode, tashika ni
Kimi ga jiyuu ni naru hodo boku no kage ga kiwadatsu
Sore wa kiseki ni mo makenai tsugi no tegakari to yoberu

Suki na koto dakara yokei kirai ni natta hi mo aru yo
Kokoro ga zawatsuku wake wa itsu datte chanto kokoro ni aru
Nani ga taisetsu na no ka sorezore chigau toshitemo
Betsu ni semetari wa shinai ne jibun rashiku otagai ni

Bokutachi wa hitori zutsu ga seiippai tsuyoku narou
Yori ookina chikara wo awaseru asu ni naru tame

Mabayui kurai no speed de iki wo nomu you na play de
Motto watashiaerun da koko de, koko de, kanarazu
Yakuwari wa hitotsu ja nai fukamete takametemotto
Sore wa itsu yori mo boku rashii sonna tegotae ga ate

Kimi no hikari ga tsuyoi hodo boku wa jiyuu ni nareru
Hikidashiaeru chikara de kokode, kokode, tashika ni
Kimi ga jiyuu ni naru hodo boku no kage ga kiwadatsu
Sore wa kiseki ni mo makenai tsugi no tegakari to yoberu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz