31 marca 2013

Devil May Cry, DmC OST "Never Surrender"


"Nigdy się nie poddam"
Wykonawca: Combichrist
Ans. Schizma




TECHNO PARTY
Tym razem przetłumaczę to bardziej dosłownie, żeby małolaty z Tekstowa zrozumiały. Ahahahaha, żart. Nie przetłumaczę tak. AHAHAHAHAHAHA.

***

Faszerując się tabletkami błagam o karę
To moja wina, że świat stoi w płomieniach
Wystarczy już wstydu, wystarczy litości
Wystarczy
Powstają z popiołów



Będę cierpiał
I płonął
Niech nienawiść zwycięży
Zniewolili mi duszę,
Ale ja się nigdy nie poddam

Szept wyziera z krwawiących ust
Język spycha dumę w głąb gardła
Wszystko jest niczym, życie w płytkim grobie,
Za bardzo mi wstyd, by cieszyć się istnieniem zalegającym kurzem
Wystarczy już wstydu, wystarczy litości
Wystarczy
Powstają z popiołów

Będę cierpiał
I płonął
Niech nienawiść zwycięży
Zniewolili mi duszę,
Ale ja się nigdy nie poddam

Będę cierpiał
I płonął
Niech nienawiść zwycięży
Zniewolili mi duszę,
Ale ja się nigdy nie poddam
Nigdy nie poddam

Psychiczny rak wżera ci się w mózg
Wypiera rzeczywistość, którą stworzyłeś dla siebie
Powstają z popiołów
Powstają z popiołów

Będę cierpiał
I płonął
Niech nienawiść zwycięży
Zniewolili mi duszę,
Ale ja się nigdy nie poddam

Będę cierpiał
I płonął
Niech nienawiść zwycięży
Zniewolili mi duszę,
Ale ja się nigdy nie poddam

***


Self medicating, craving punishment
Blaming myself for a world on fire
No more shame, no more pity
No more
They raise from the ashes

I will suffer
I will burn
Let hate prevail
Enslaved my soul
but I'll never surrender

Silent words from a bleeding mouth
Swallows pride with a swalling tongue
Everything is nothing, life in a shallow grave
Too ashamed to feel joy life collecting dust
No more shame, no more pity
No more
They raise from the ashes

I will suffer
I will burn
Let hate prevail
Enslaved my soul
but I'll never surrender

I will suffer
I will burn
Let hate prevail
Enslaved my soul
but I'll never surrender
never surrender

Mental cancer hijacks your brain
Denying the reality you created for yourself
They raise from the ashes
They rise from the ashes

I will suffer
I will burn
Let hate prevail
Enslaved my soul
but I'll never surrender
never surrender

I will suffer
I will burn
Let hate prevail
Enslaved my soul
but I'll never surrender
never surrender

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz