3 marca 2013

FLCL, OP4 "Runners High"


"Biegacze w Ekstazie"
Wykonawca: The Pillows
English et romaji: Gendou
Ans. Schizma



Na początku napisałam "biegacze na haju", ale potem tak sobie pomyślałam, że właściwie... no, nie i już.
A, ostatnio się dowiedziałam, że jednak można stawiać dwa wykrzykniki. Świat robi mnie w bambuko na małe bramki :sadpanda:

***

Nie daj się zatopić!
Rozumiesz już o co biega?
Wolność bije koronę!
... A ja widziałem cię w swoim śnie.

I tak biegłem i biegłem bez wytchnienia
Słyszysz jak wali ci serce?
Tak się czują biegacze w ekstazie!

Nie daj się zatopić!
Rozumiesz już o co biega?
Wolność bije koronę!
... A ja widziałem cię w swoim śnie.

Nawet z zamkniętymi oczami widzę wszystko
Prąc przez wiatr
Tak się czują biegacze w ekstazie!

Zakręć w głowie mojej przyszłości!
Ogłup mi drogę!

***

Escape from the sinking!
Do you see what i mean?
Freedom beats the kindgom!
and i saw you in my dream

Iki o tomete zutto hashiri tsutzuketa
kodou ga kikoeru ka
Just Runners High!

Escape from the sinking
Do you see what i mean?
Freedom beats the kindgom
and i saw you in my dream

Me o tojiteitatte subete ga mieta
kaze o kaki wakete
Just Runners High!


Dizzy my future
Silly my way

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz