3 marca 2013

FLCL, IN "Back Seat Dog"

"Kundel na Tylnym Siedzeniu"
Wykonawca: The Pillows
W refrenie gościnnie: yoko (noodles)
English et romaji: terra
Ans. Schizma



Przegapiłem tylko ostatnią część
Finałowej scenie czegoś zabrakło
Chcę cię zobaczyć;
"Może", powiedziałaś - ten okrutny sen
Rozdziera mi serce;
Miłość drugoplanowego aktora

Właśnie dostałem od życia ważną lekcję;
Pamiętasz jeszcze
Tamtą porę roku?
Bolało strasznie a jednocześnie tak pięknie

Moje usta ruszały się
Jak na pokazie hipnotycznym;
Naprawdę chcę cię zobaczyć
W tej sentymentalnej historii
Znowu główną osią fabuły jest najzwyklejsza samotność;
Miłość drugoplanowego aktora

Z łatwością mogę siebie wymazać,
Jednak wciąż
Siedzę przywiązany w twoim ogrodzie
I wyję jak pies

Właśnie dostałem od życia ważną lekcję;
Pamiętasz jeszcze
Tamtą porę roku?
Bolało strasznie a jednocześnie tak pięknie

Wciąż
Siedzę przywiązany w twoim ogrodzie
Jak pies

***

Saishuu kai dake minogashiteru
Hanpa na makugire
Kimi ni aitai
‘Moshikashite’ nante tsumi na yume wa
Kokoro wo kakimazeru
Wakiyaku no koi

Ima ni natte omoishittan da
Kimi wa mada ano kisetsu wo
Omoidaseru kai
Itai hodo mabushikatta na

Saiminjutsu no shiwaza mitai ni
Kuchibiru wa ugoku
Kimi ni aitai
Kanshou-teki na monogatari ni wa
Arigachi na kodoku
Wakiyaku no koi

Umaku kosutte keseru hazu datta
Boku wa mada kimi no niwa ni
Tsunagareterun da
Inu no you ni hoeru dake sa

Ima ni natte omoishittan da
Kimi wa mada ano kisetsu wo
Omoidaseru kai
Itai hodo mabushikatta na

Boku wa mada
Kimi no niwa ni tsunagareteru
Inu no you ni

1 komentarz: