1 marca 2013

Mahou no stage Fancy Lala, ED "Shiawase na Kibun"


"Powód do szczęścia"
Wykonawca: Matsumono Rica
Kompozycja/Tekst/Aranżacja: N/A
Tekst: animelyrics.com
Ang: gendou.com


Zawsze marzę, zawsze marzę o tym, by trochę podrosnąć
Nucę piosenkę na wiosennym wietrze; Jestem pewna, jestem pewna, że ją usłyszysz

Jakoś, dziwnie się czuję... Jestem nerwowa, chociaż pogoda jest dziś taka ładna
Pędzę na moim rowerze przez miasto, które dzisiaj też wydaje się piękne

Nie przejmuję się rzeczami, których nie lubię
Ale gdy moje włosy układają się rano jest to dla mnie wystarczający powód do szczęścia

Marzę, marzę o wiele częściej niż inni, że w przyszłości będę szczęśliwa
Wiosenny wiatr przykleja do mnie moją sukienkę; z dnia na dzień stanę się coraz piękniejsza

Słyszę dzwonek telefonu, odbieram i zaskakują mnie nowe wieści
W horoskopie także czytam, że gwiazdy mi sprzyjają

Nie przejmuję się rzeczami, których nie lubię
Ale gdy spotykam cię w drodze do domu jest to dla mnie wystarczający powód do szczęścia

Zawsze, zawsze będę wierzyć że dzień po dniu staję się coraz bardziej dojrzała
Wiosenny wiatr zawiewa tą miłość przed moje oczy; szybko, szybko chcę ci ją wyznać

Nie przejmuję się rzeczami, których nie lubię
Ale gdy idealnie upiekę ptysia jest to dla mnie wystarczający powód do szczęścia

Chcę starać się o rzeczy, które kocham, nawet wtedy, gdy już dorosnę i stanę się zabiegana
Nie zapomnę o tych ważnych uczuciach idąc dalej przez życie

Zawsze marzę, zawsze marzę o tym, by trochę podrosnąć
Nucę piosenkę na wiosennym wietrze; Jestem pewna, jestem pewna, że ją usłyszysz


***

yumemiteru  yumemiteru  itsudatte  sukoshi dake otona bita  mirai no watashi
harukaze ni omoidasu  Melody o  kitto kitto  anata ni todoketai

nandaka fushigi na yokan  SOWASOWA shiteru  otenki mo ii ne
jitensha tobashite isogu  machi mo kyou ha hikatteru

chotto kurai  yana koto  atte mo ki ni shinai
HEASUTAIRU  KIMAtta asa ha  sore dake de shiawase na ki�bu�n nano

yumemiteru  yumemiteru  dare yori mo  hohoemi ga niatteru  mirai no watashi
harukaze no WANPIISU matottara  motto motto  suteki ni nareru kana

denwa no BERU ga nattara  tobi konde kuru  tobikiri no NYUUSU
HOROSUKOOPU no PEEJI mo  hoshi ga mitsu naranderu

chotto kurai  yana koto  atte mo ki ni shinai
kaeri michi  anata to aetara  sore dake de shiawase na ki�bu�n nano

shinjiteru  shinjiteru  itsu made mo  sukoshi zutsu atarashii ashita no watashi
harukaze ni me fuiteku koikokoro  hayaku hayaku  anata ni tsutaetai

chotto kurai  yana koto  atte mo ki ni shinai
SHUUKURIIMU  umaku yaketara  sore dake de shiawase na ki�bu�n nano

"daisuki" o oikakete itai yo ne  itsu no hi ka  isogashii otona ni nattemo
taisetsuna kimochi o ne  dakishimete  zutto  zutto  aruite ikitai na

yumemiteru  yumemiteru  itsudatte  sukoshi dake otona bita  mirai no watashi
harukaze ni omoidasu  Melody o  kitto kitto  anata ni todoketai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz