7 sierpnia 2013

AMNESIA, ED "Recall"


"Przypomnij sobie"
Wykonawca: Ray
English et Romaji: Moonlit Sanctuary




Czy ten kołyszący się pejzaż to jedynie iluzja? Aaach...

Błędne oczy zwróciłam
W stronę bladych barw i świateł oraz rozmazanych konturów;
W oddali rozlega się dźwięk dzwonków
Pośród rozpływającej się rannej mgiełki

Niezdolna do choćby jednego uczucia wyciągam przed siebie rękę;
Co to za miejsce? Czy przynajmniej zaczęłam się już budzić?

Już
Nie śpię, moje policzki pieszczą słoneczne promienie,
A mnie samą kusi ciepły zefir zza okna
"Nie rozumiem... Aaach..."
Czyjś głosik puka do wciąż zamkniętych drzwi
Gdzieś poza świadomością...
Próbuję przypomnieć sobie cokolwiek...

W zasięgu mego wzroku znalazła się
Ta chwila niczym odbicie w lustrze;
Gdy już doszłam do istnienia każdego z przeżytych dni,
Niezdarnie podążyłam w ślad za nimi

Przez nieznanym dniem zakryłam jednak oczy
Chcę poznawać dotyk kolejnych pór roku powoli, krok po kroku

Wciąż
Niepowstrzymane moje pragnienie wypuściło listki;
Pod mroźnym niebem wyszeptałam czule:
"Chcę być przy tobie... Aaach..."
Światło płonące w mym sercu
Rozjaśnia tę obecną małą chwilkę, w której idę się z tobą spotkać
Próbuję przypomnieć sobie cokolwiek...

Zapadłam w sen nerwowy, a historia w nim trwała krótko niczym żywot mydlanej bańki
Choć już nie śpię, ból dalej wbija się cierniem w serce,
Bo trzymałam się tej mary kurczowo, uznając ją za dowód, że jeszcze kiedyś się spotkamy
Każdy nasz kolejny dzień będzie się pokrywał z bliznami, każdy...

Już
Nie śpię, moje policzki pieszczą słoneczne promienie;
Jeszcze raz chcę poczuć twoją dłoń w mojej
"Nie puszczę cię, o nie... Aaach..."
Twój uśmiech, który dostrzegłam wtulona w twe ramię, stanowi klucz do przyszłości
Będę się trzymać twej dłoni i nigdy już nie puszczę
Razem powinniśmy ruszyć wspólnie otwartą drogą
Próbuję przypomnieć sobie cokolwiek...

***

yuragu keshiki yume? Ah

utsuro na hitomi de mite ita
kasuka na shikisai to hikari aimai na RAIN
tooku de narihibiku CHAIMU
akete yuku asamoya no naka

te o nobashita furerarenai nani mo
koko wa doko? mezameta no ni hajimaranai no?

yobisamashite
ima, hou sasutta hizashi
atatakai kaze ga sasou mado no mukou gawa de
“wakaranai yo…Ah”
mada tozashita tobira o tataita chiisana koe
ishiki o koete
Recall Anything To My Mind

manazashi no oku ni mitsuketa
kagami no youni utsushidashita kono shunkan o
hitotsu zutsu tashikame nagara
tsutanai hibi tadotte ita

te o kazashite kono funare na kyou ni
sukoshi zutsu irodzuku kisetsu kanjitai no

tomaranai de
mada, mebukidashita negai
tsumetai sora no shita de shizuka ni sasayaita
“soba ni itai…Ah”
kokoro ni tomotta akari
chiisana ima terashite ai ni iku kara
Recall Anything To My Mind

asai nemuri no naka de mita awa no youna yume
mezamete mo mune ni nokoru kono itami
itsuka meguriau akashi nara to dakishimeta
deau hi wa kono kizuato kasaneaou

yobisamashite
ima, hou ni sotto furete
anata no yubi tsutatte mou ichido kanjitai
“hanasanai yo…Ah”
kata ni yorisotte miseta egao wa mirai tsunagu tobira no kagi ne
zutto tsukanda te o hanasanai de
hiraita michi futari de ikou
Recall Anything To My Mind

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz