12 sierpnia 2013

BROTHERS CONFLICT, ED "14 to 1"

"Czternastu i Jedna"
Wykonawca: Bracia Asahina i Juli (czyt. od cholery seiyuu)
Słowa; Kumano Kiyomi
Kompozycja i aranżacja: C.G. mix
English et Romaji: Ice Path
Ans. Martica


Pokusa napisania "Kochamy cię jak cholera" albo dodatkowego dialogu Sexy Mnichowi - ARGH, jakaż ona wielka.
Wszyscy w tej piosence brzmią czasem jak umęczone maminsynki, lol.


***

Siostrzyczko
Kochamy cię, kochamy cię z całego serca!
Proszę, wybierz jednego z nas!
I pozwól się chronić!
Tyle nam dałaś swym uśmiechem i pewnym spojrzeniem!
Granice przekroczyliśmy już dawno,
Cmok! Cmok! Cmok! Potrzeba mi twej miłości

No i co teraz ze sobą zrobić mam, zdradź mi proszę
Nie chciałem doprowadzić cię do płaczu... (Łżesz!)
Cały świat zwrócił się przeciwko mnie--
Ale ja nie jestem tak nieznośny, prawda?

Czy to zaproszenie? (Urocza jesteś...) Dajesz kosza? (Żartujesz sobie, prawda?)
To uczucie, gdy wgryzasz się w cukierek zbyt słodki...
Ten szalony pęd, te zawirowania - i serce złamane!

Siostrzyczko
Kochamy cię, kochamy cię do upadłego!
Uprzejmy całus to nic zdrożnego, mogę?
Wybacz... ale musimy porwać cię w ramiona! (Zabierać te łapska!)
Weźmiemy na barki twój smutek i bolączki też,
Dlatego daj nam wreszcie swoje przyzwolenie--
Cmok! Cmok! Cmok! Potrzeba mi twej miłości

Choć delikatny z ciebie kwiatuszek,
Zmuszasz się do uśmiechu, by nas nie niepokoić, prawda? (Przeklęte bestie!)
Nie mogę, po prostu nie mogę - pozwól musnąć choćby policzek...
Tylko tobie chcę pokazać, co naprawdę we mnie drzemie

Gdy odwracasz (... ładnie) swój zdziwiony wzrok (bardzo to lubię!)
Na myśl przychodzi kwiat, który chciałbym zerwać i postawić na honorowym miejscu
Pragnę cię całej jedynie dla siebie - a serce boli!

Siostrzyczko
Jesteś dla nas jak najdroższy skarb
I czasem aż mamy ochotę cię zniszczyć;
Wybacz nam, proszę, naszą zachłanność (Ja wam nigdy nie wybaczę, dranie!)
Być zawsze razem, śmiać się w swej obecności - to znaczy być rodziną
Rozumiemy to bez dwóch zdań... ale ty jesteś taka kochana
Cmok! cmok! cmok! Potrzeba mi twego uśmiechu

Tak długo czekaliśmy na twoje "już jestem"
Nie obawiaj się, tylko otwórz drzwi
Widzisz, to miejsce, do którego wrócisz po -
Właśnie, właśnie, wesołe dziś, satysfakcjonujące jutro, już zawsze...

Siostrzyczko
Nasze serca biją wyłącznie dla ciebie!
Uprzejmy całus to nic zdrożnego, mogę?
Wybacz... ale musimy porwać cię w ramiona!
Weźmiemy na barki twój smutek i bolączki też,
Dlatego daj nam wreszcie swoje przyzwolenie--
Cmok! Cmok! Cmok! Potrzeba mi twej miłości

"Dzień dobry", "dobranoc", "dziękuję"
"Dzień dobry", "dobranoc", "dziękuję", "pozwól, że cię ucałuję..."

***

My sister
Mechakucha ni aishiteru!
Tatta hitori wo erande hoshii no sa
Kimi wo mamorasetekure
Sono hohoemi uwamezukai mou takusan da
Genkai wa tokku ni koeteru
Kiss! Kiss! Kiss! I need your love

Dou sureba ii oshiete kure yo
Nakaseru tsumori nante nakattan da (usotsuke!)
Maru de sekai wo teki ni mawashita you
Boku wa kare hodo ijiwaru ja nai yo ne?

Sasotteru no? (Kawaii) Kyouhishiteru no? (Uso deshou)
Amasugiru candy kamikudaita kanshoku
Aseru you na guru suru you na heartbreak!

My sister
Mechakucha ni aishiteru!
Yasashii dake no kiss nara ii no kai?
Gomen… Dakishimetai yo (chikayoruna~!)
Kanashimi sae setsunasa sae hikiukeru kara!
Ima sugu ni subete wo azukete
Kiss! Kiss! Kiss! I need your love

Sonna ni tsuyoku nanka nai kuse ni
Murishite kimi wa egao miserun dane (osu domo me~!)
Tamannai yo ne sotto furesasete yo
Hontou no ore wo kimi dake ni misetai

Odoroku kao (…ii yo ne) soppomuku kao (daisuki~)
Kono te de tsumitotte kazatteokitai hana
Watashi dake no kimi ga hoshii heartache!

My sister
Mechakucha taisetsu de
Tokidoki kowashitemitakunaru no sa
Wagamama wo yurushite yo (yu, yurusan!)
Issho ni iru issho ni warau sore ga kazoku sa
Wakatteru… Demo kimi ga itoshii
Kiss Kiss Kiss I need your smile

“Tadaima” ga kikitakute zutto matteta yo
Kowagaranai de sono door wo akereba ii
Koko ga hora kimi no kaeru basho da yo
Sou sa ureshii kyou mo kanaeru asu mo itsu demo…

My sister
Kimi dake wo aishiteru!
Yasashii dake no kiss nara ii no kai?
Gomen… Dakishimetai yo
Kanashimi sae setsunasa sae hikiukeru kara!
Ima sugu ni subete wo azukete
Kiss! Kiss! Kiss! I need your love

“Ohayou” “Oyasumi” “Arigato”
“Ohayou” “Oyasumi” “Arigato” “I kiss You”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz