7 sierpnia 2013

AMNESIA, IM Orion "KIMI to BOKU no STORIA"


"TWOJA i MOJA STORIA"
Wykonawca: Igarashi Hiromi jako Orion
English et Romaji: Moonlit Sanctuary




Pod czystym i błękitnym niebem weźmy głęboki wdech,
Kierując wzrok ku nowemu światu! No chodź!
Skuszeni przez wiatr wiejący wraz z wznoszącym się pagórkiem, bez pośpiechu
Wyruszmy na poszukiwania tego, co straciłaś!

Fragmenty wspomnień, w których wyczułem twój smutek,
Były jak deszcz zalewający moje serce

Delikatnie otrę twoje łzy! Mówię ci, nigdy cię nie opuszczę!
Ciekawe czemu twój uśmiech dostarcza mi tyle radości...
Zaufaj mi, wszystko się ułoży! W końcu masz mnie u boku!
Jestem pewien, że zaraz się rozpocznie nasza storia!

Kolor nieba zanurzonego w zmierzchu wygląda trochę samotnie...
Wpatrując się w nie, wyrzuciłaś z siebie utęsknione westchnienie
Spojrzałaś na srebrne gwiazdy, które ledwo zaczęły mrugać i wyszeptałaś:
"Tak bardzo chciałabym pamiętać, że po nocy nastaje dzień..."

Za każdym razem, gdy twoją twarz skąpią łzy, będę tu, by wysłuchać twoich zmartwień
Hej, to obietnica!

Gdy dopadnie cię chandra, zaraz przybędę!
Wiesz, konstelacje widoczne w biały dzień naprawdę istnieją;
Pewnie zapomnisz o cieple mojej obecności,
Ale hej, wystarczy, że przytkniesz dłoń do serca, a zaraz rozbłyśnie!

Choć niedługo przyjdzie nam się rozstać, ja dalej będę wierzył
W cud, który pozwoli mi ponownie ujrzeć gdzieś twą uśmiechniętą buzię!
Choć nie będzie cię przy mnie, to nic nie odbierze mi
Tych lśniących skarbów płynących z naszej storii!

***

sumiwataru aozora no shita wa atarashii sekai
nagame nagara shinkokyuu o shite miyou hora ne
kaze ga sasotta sakamichi e to nakushita MONO iroiro
aseranaide sagashi ni ikou yo

naite iru KIMI no kioku no KAKERA ni sawatte
moshi kokoro ni ame ga futte itara

sotto namida fuite ageru yo KIMI no soba ni itsumo iru to tsutaete
doushite kana?  KIMI ga warau to ureshiku naru
sousa zenbu umaku iku hazu BOKU wa KIMI no mikata da mono
kore kara hajimaru kamo KIMI to BOKU no SUTŌRIA

yuugure ni somaru sora no iro sukoshi sabishikute
nagame nagara tameiki o tsuita KIMI wa yagate
matataki hajimeru gin no hoshi miage tsubuyaita yo ne
asa ga kite mo oboete itai to

nakigao bakari miseru KIMI to hanashi shiyou
nee yakusoku suru yo futari dake no

KIMI ga ochikonderu toki ni wa BOKU ga mimamotte ageru yo
HONTO wa sonzai suru mahiru no seiza mitai na MONO
katachi no mienai nukumori o kitto KIMI wa wasureru kedo
kokoro ni te o atereba itsudemo hora kagayaku

itsu no hi ka KIMI to wakarete mo BOKU wa zutto shinjiteru yo
doko ka de mata egao ni deaeru kiseki ga okoru koto
hanarete mo tsunagatteru kara BOKU ga moratta takusan no
kirameku houmotsu wa KIMI to BOKU no SUTŌRIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz