26 sierpnia 2013

Sailor Moon, Three Lights "Nagareboshi e"

"Do spadających gwiazd"
Wykonawca: Three Lights (Niiyama Shiho, Tsunoda Narumi i Sakamoto Chika jako Seiya, Yaten i Taiki)
Słowa: Naoko Takeuchi
Kompozycja: Kisaburou Suzuki
Aranżacja: Kazuo Ohtani
English et Romaji: SailorMusic.net

Wypatruj swej miłości...

Od zawsze bił od ciebie oślepiający blask,
A twój uśmiech przypomina mi migocącą gwiazdkę;
Ten widok jest tak drogi memu sercu... (Niegasnące światło gwiazd)
Tamtego sądnego dnia zabrakło mnie przy tobie i nie mogłem cię ochronić,
Pozostało mi jedynie dławić w sobie żal i łzy
Ból nie ustaje... (Nie zapomnę o tobie, najsłodsza)

Wypatruj swej miłości, kryształy z nieba...
Wypatruj swej miłości, nie płacz proszę...
Wypatruj swej miłości, z całego serca chciałbym
Tulić cię teraz w ramionach

Twój intensywny zapach, ja zawsze (szukam jego śladów)
Czy słyszysz jak wołam? (tak bardzo cię kocham)
Gdzie szukać cię mam? (Księżycowa Księżniczko)
Ma rozkoszna królewno
Odpowiedz mi (daj mi znak)
W tej chwili (daj mi znak)
Odpowiedz mi (daj mi znak)
Czule (daj mi znak)

Biegnę poprzez odległe nocne niebo,
By za chwilę poprosić o gwiazdkę z nieba:
"Chcę być tu z tobą" (Błagam gwiazdy, przekażcie jej to swym blaskiem)
Czas mija, dojrzewamy
I wreszcie uświadamiam sobie,
Że same stłuczone kawałki nie wystarczą (Proszę, bądź przy mnie, najsłodsza)

Wypatruj swej miłości, na srebrnym oceanie...
Wypatruj swej miłości, statek dryfuje...
Wypatruj swej miłości, na falach szaleństwa...
Połkną go w całości, by wyrzucić u twych stóp

Twój intensywny zapach, ja zawsze (szukam jego śladów)
Czy słyszysz jak wołam? (tak bardzo cię kocham)
Gdzie szukać cię mam? (Księżycowa Księżniczko)
Ma rozkoszna królewno

Odpowiedz mi (daj mi znak)
W tej chwili (daj mi znak)
Odpowiedz mi (daj mi znak)
Czule (daj mi znak)

Odpowiedz mi (daj mi znak)
W tej chwili (daj mi znak)
Odpowiedz mi (daj mi znak)
Czule (daj mi znak)

***

Search for your love…

Kimi wa itsumo kagayaiteta
Egao hitotsu chiisa na hoshi
Taisetsu ni shiteta yo (eien no Starlight)
Ano hi boku wa mamorenakute
Kuyashi namida koraeta dake
Itami ga nokoru yo (wasurenai Sweet heart)

Search for your love, sora no suishou
Search for your love, nakanaide kure
Search for your love, hontou wa
Dakishimetai no sa

Kimi no kaori zutto (sagashiteru)
Boku no koe yo todoke (aishiteru)
Ima doko ni iru no (Moonlight Princess)
Boku no purinsesu
Kotaete answer for me
Ima sugu answer for me
Kotaete answer for me
Yasashiku answer for me

Tooi yozora kakenuketeku
Nagareboshi ni negau yo ima
Aitai to sasayaku (tsutaete yo Starlight)
Toki ga sugite otona ni naru
Boku wa yatto kizuita no sa
Tarinai kakera ni (soba ni ite Sweet heart)

Search for your love, gin no unabara
Search for your love, fune wa tadayou
Search for your love, kuruoshisa ni
Nagasarete yuku

Kimi no kaori zutto (sagashiteru)
Boku no koe yo todoke (aishiteru)
Ima doko ni iru no (Moonlight Princess)
Boku no purinsesu

Answer me, answer for me
Right away, answer for me
Answer me, answer for me
So gently, answer for me

Answer me, answer for me
Right away, answer for me
Answer me, answer for me
So gently, answer for me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz