26 sierpnia 2013

Marmalade Boy, ED3 "Yoake no Etude"


"Etiuda Poranka"
Wykonawca: Ichikawa Youko
English et Romaji: Kiwi Musume
Ans. mika



Znalazłam takie światło, które zdradziło mi, co drzemie w twoim sercu;
Gdy budzę się ze snu, na mym niebie mienisz się ty

Nieważne ile kilometrów nas dzieli,
Poranek witamy ten sam

Twój uśmiech puka w okno;
I dziś Bóg spogląda na nas życzliwie

Marzyłam o twym ciepłym uścisku;
Nie potrzebowałam twych słów, by wiedzieć, że jesteś tuż,
Podobnie jak i twoje serce tak blisko mego...

Chwilami, gdy pozostaje mi jedynie tęsknić i znosić coraz to dotkliwszy ból,
Zaczynam wodzić palcami po czułym błogosławieństwu unoszącym się wokół mnie

Co to za mina?
Tak mnie nią zdziwiłeś, że aż wybuchnęłam płaczem

Dla ciebie wszystko, najdroższy
A to wszystko prześlę w kolejnym tchnieniu wiatru, zawsze, zawsze...

Tak jasno lśni nić łącząca nasze wspomnienia;
Nawet w przyszłości przyszłości Bóg będzie spoglądał na nas życzliwie
Bóg będzie spoglądał na nas życzliwie...

***

Kokoro ga arawareru hikari wo mitsuketa
Mezamete iku sora ni anata ga kagayaku no

Donna ni tooku hanarete itemo
Onnaji yoake wo mukaete iru no ne

Anata no hohemi ga madobe wo tsutsumu no
Futari ni kyou mo hora kamisama ga ite kureru

Atatakai senaka ni motareru yume wo miteta
Kotoba ja nakutemo anata wo kanjiteta no
Konna ni kokoro wa soba ni iru to

Aitai kimochi dake setsunaku tsunoreba
Yasashiku yurete iru buresu wo nazotteru

Donna kao shite eranda no deshou
Okashikute nazeka namida ga koboreta

Subete wo sasagetai subete no omoi wo
Itsudemo itsumademo kaze ni nose todokeyou

Mabushiku kirameku no omoide wo musubu ito
Mirai no mirai ni mo kamisama ga ite kureru
Kamisama ga ite kureru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz