26 sierpnia 2013

Full Moon wo Sagashite, IN "Focus"

"Ostrość"
Wykonawca: Changin' my Life
English: Aririn
Romaji: Gendou
Ans. mika
Dziś niekonwencjonalnie - rozmieszczenie wersów romaji nie będzie zgadzało się z polskimi. Przepraszam za niedogodności.


Gdzie jesteś, czym się zajmujesz? Tyle czasu minęło od naszego ostatniego spotkania...
Z pamięci wyleciał dawno drapiący zapach tytoniu oraz jak to jest różowić usta szminką

Nie masz już dokąd uciekać, nie masz dokąd biec,
Ale ty chyba rzeczywiście nie słuchasz,
Gdy do ciebie mówię;
Wyłączasz się w połowie konwersacji

Dlaczego!? Żartujesz sobie, prawda? Dlaczego?
Chciałabym nie słyszeć, nie wiedzieć, nie wierzyć
Ja... ja kocham, zakochałam się w tobie
Dałam się złapać w subtelną pułapkę
Pewnego dnia... Żartujesz sobie, prawda? Pewnego dnia....
Rozumiesz w ogóle, jak doszło do tej chwili?
Albo jak ja się czuję, gdy nie ma cię obok?
Nie, nie zniosę tego...

Zauważyłeś, że zawsze słuchałam, co masz do powiedzenia?
Chodziłam z tobą do parku...
Nie wiem już co jest czym,
Nie odbierasz też ode mnie telefonów

Powiedziałeś, że mam przestać się za tobą kręcić, palić twoje papierosy...
Oszukałeś mnie!
No proszę, jednak słuchałeś...
W połowie konwersacji słowa zmieniają się w echo

Gdzieś to wszystko zniknęło, gdzieś...
Ty kłamco, wykorzystałeś mnie, zdradziłeś!
Pędem ruszasz na kolejne spotkanie, aż się za tobą kurzy,
Ale teraz wreszcie mogę ci się odpłacić pięknym za nadobne;
Absurd, to wszystko jakiś absurd
Ty zdrajco, pewnie masz jakąś na boku, oszust i kłamca to twoje prawdziwe imiona
Podziw do ciebie zamienił się w nienawiść;
Jak ukoić skołatane nerwy? No jak?

Zatrzymuję pinezkę nad zdjęciem z nami wtulonymi w siebie;
Jak wygląda
Podarte na kawałeczki?
Nie pozwolę, by cokolwiek przyćmiło moją ostrość!

Dlaczego!? Żartujesz sobie, prawda? Dlaczego?
Chciałabym nie słyszeć, nie wiedzieć, nie wierzyć
Ja... ja kocham, zakochałam się w tobie
Dałam się złapać w subtelną pułapkę
Pewnego dnia... Żartujesz sobie, prawda? Pewnego dnia....
Rozumiesz w ogóle, jak doszło do tej chwili?
Albo jak ja się czuję, gdy nie ma cię obok?
Nie, nie zniosę tego...

***

Doko no dareka to nani shitetano Okoranai kara shoujikini
Shiranai PIASU tabako ni PINKU no RUJU ga tsuiteiru

Mou nigerarenai nigasanai subete wo hanashite to itta no wa watashi dakedo
Yappari kikenai hanashi no tochuu tobidasu nee

Doushite uso deshou doushite Kikanakya shiranakya shinjinakya yokatta
Watashi dake aishite watashidake yasashii wana wo shikakete oiteyo
Itsukara uso deshou itsukara Donna fuu ni dou yatte dokomade shitteru no
Watashi ni wa nai mono motteruno Souzou bakari ga fukurami dashiteru

Kizukeba itsumo kimi to kiteta kouen ni tadori tsuiteta
Nani ga nanda ka mou wakaranai kimi kara no denwa nani yamanai

Zutto mae ni yamerutte itteta hazu no tabako sui dashite gomakasu yo
Yappari kikitai hanashi no tochuu kininaru haa

Dokoka ni kiechau dokokani usotsuki kizutsuki aisotsukita kara
Isoide mukaeni konakucha kitto onaji koto watashi ni mo dekiru yo
Mecha mecha konna ni mecha mecha uragiri yokogiri girigiri nanda kara
Kantan ni kirai ni naretara donna ni rakuna no Dou sureba ii no

PIN de tometa futari yorisou shashin yugandeku
Dou mitemo mou FOKASU ga awanai yo nee

Doushite uso deshou doushite Kikanakya shiranakya shinjinakya yokatta
Watashi dake aishite watashidake yasashii wana wo shikakete oiteyo
Itsukara uso deshou itsukara Donna fuu ni dou yatte dokomade shitteru no
Watashi ni wa nai mono motteruno Souzou bakari ga fukurami dashiteru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz