19 sierpnia 2013

Gen'ei wo Kakeru Taiyou, OP "träumerei"


"marzenie"
Wykonawca: LiSA
English et Romaji: Deciphered Melody
Opening to jedyna rzecz warta uwagi w tym anime.



Skradziona samej sobie, w zwolnionym tempie zatapiam się w mroku nocy
Rytm chowany przeze mnie w sercu powoli zanika...



Choć powidok dostrzeżony kątem oka miesza mi w głowie,
Zaraz zaczyna on odbijać czystą i przeźroczystą miłość, która wkrótce zmienia swój kolor na szarobury

Jednak nawet jeśli ciąży mi wizja przyszłości spędzanej w samotności,
Zagryzę wargi i ruszę naprzód

Stanę się wiązką światła przebijającą niebo i skieruję swoje ostrze ku gwiazdom;
Wszystkie rany i obrażenia, pragnące mnie od tego odwieść, odrzucę precz w zapomnienie

Gdy próbuję zacząć od początku, spirala czasu
Wskazuje mi inną drogę i w mgnieniu oka wszystko
Się rozpada

Ale zaraz zbieram wszystko, składam,
Łączę i zaczynam ponownie

Przeznaczenie podarowane mi w chwili, gdy motyl zatrzepotał skrzydłami,
Tak naprawdę było rzeczywistością straconą podczas uwiedzenia przez iluzję

Podziwiałam słońce, bo przypominało mi ciebie;
Odrzuciłam słońce, bo przypominało mi ciebie...

Rozkładam ręce szeroko sprzeciwiając się wiatrowi,
By następnie zrobić to z dawno utraconymi skrzydłami - nawet jeśli tylko w wyobraźni

Gdy rozbiłam ciemności, ten z kawałków, który zadrapał księżyc,
Wypełniony był piaskiem niepotrzebnych, starych i przebrzmiałych wspomnień

Już rozumiem, czym jest prawdziwa wolność
I teraz moje serce i ciało stanowią jedność;
Mogę poczuć i dotknąć rozpaczy oraz wyzwolonej
Nadziei

Stanę się wiązką światła przebijającą niebo i skieruję swoje ostrze ku gwiazdom;
Wszystkie rany i obrażenia pragnące mnie od tego odwieść odrzucę precz w zapomnienie

Gdy próbuję zacząć od początku, spirala czasu
Wskazuje mi inną drogę i w mgnieniu oka wszystko
Się rozpada

Ale zaraz zbieram wszystko, składam,
Łączę i zaczynam ponownie;
Więc chodź...

***

ubatte, SURO-MO-SHON taorekonda yoru
GYUtto shita boku no mune kara surihetta RIZUMU

zanshou to samayoi nagara te ni ireta me wa
toumeina ai wo nigoshite utsushidashite itta

mawaru kodokuna mirai seottemo
okuha wo narashite susume

sora wo tsukisasu hikari ni natte hoshi ni yaiba wo tamete
koboreochisouna kizu wo zenbu, kanata ni nuguisatte

umarekawareba toki no rasen ha
chigau michi wo shimesu
hodokete

tsutusmikomarete tsunagiatte
mata musubarete hajimaru

yuraida chouchou no ato ni burasagatta unmei
gensou ni toritsukareta mama miushinatta genjitsu

taiyou ni akogareta no wa kimi mitai dakara
taiyou ni saegitta no wa kimi mitai dakara

kaze wo ryoute ni ukete
nakushita hane wo IME-JI de hiroge

yami wo kirisaki tsuki wo kasume maiagatta kakera ni wa
sabite kiesouna garakuta dake kioku no suna ga afureru

hontou no jiyuu no imi wo shitta
hitotsu ni natteku karada to kokoro
hanatareta shitsubou mo kibou mo
ima wa furerareru

sora wo tsukisasu hikari ni natte hoshi ni yaiba wo tamete
koboreochisouna kizu wo zenbu, kanata ni nuguisatte

umarekawareba toki no rasen wa
chigau michi wo shimesu
hodokete

tsutusmikomarete tsunagiatte
mata musubarete hajimaru
saa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz