6 sierpnia 2013

Uta no Prince-sama, IM Camus & Cecil "NorthWind and SunShine"


"Północny Wiatr i Blask Słońca"
Wykonanie: Maeno Tomoaki jako Camus oraz Toriumi Kousuke jako Aijima Cecil
English et Romaji: Moonlit Sanctuary
Ans. Che:Sakurai



Panowie śpiewają jednocześnie i różne słowa, ale nie zamierzam ich rozdzielać. Kolorystycznie byłoby najłatwiej, ale miałybyśmy problem przy ewentualnej zmianie szablonu... so yeah. Myślę, że zainteresowane dadzą radę.


***

Północny wiatr i słońca blask! Gdy w grę wchodzą marzenia, na bok schodzą pozory!
To moje pragnienie, moje pragnienie... Moje i niczyje więcej!

Tym jaśniejącym blaskiem ukoję ból zadany przez smutek!
A czy tym wiatrem powinienem przegnać wszystko, nawet hipokryzję?

Mijaliśmy się tyle razy zaplątani w elipsie, oto są przecinające się ścieżki przeznaczenia!
Wiem, że może nie ty jesteś tą jedyną, ale mimo to chcę uczynić cię moją!
Namiętne concerto...

Północny wiatr i słońca blask! Gdy w grę wchodzą marzenia, na bok schodzą pozory!
To moje pragnienie, moje pragnienie... Moje i niczyje więcej!
Jeśli pragniesz kochać i być kochaną...
Choćbym obrócił się w pył, dla marzeń jestem na to gotów!
Wszystko zacznie się w chwili, gdy sobie nawzajem wybaczymy - wierzę więc!
Wierzę w siebie!

Czy ten wiatr, który dmie poprzez cały świat, pozwoli rozbrzmieć miłosnej prawdzie?
Dzięki temu światłu twoja nadzieja przetrwa długą noc rozjaśniając ciemności!

Przestać zasłaniać się wymówkami to jeszcze nie koniec! Twoja podróż nadal trwa;
Choć chcę dzielić z tobą tyle rzeczy, nie dane nam się zrozumieć!
Rewolucyjne concerto...

Północy wiatr i słońca blask! Twoja walka trwa!
Dla samego siebie nie mogę się dalej okłamywać!
Daleko, daleko stąd trwa sobie nieskończoność, przed którą niegdyś się pokłoniłem...
Nieważne kogo przyjdzie mi zdradzić, dla miłości przełknę każdą łzę!
Obiecuję ci w imię uczucia!

Namiętne concerto...

Północny wiatr i słońca blask! Gdy w grę wchodzą marzenia, na bok schodzą pozory!
To moje pragnienie, moje pragnienie... Moje i niczyje więcej!
Jeśli pragniesz kochać i być kochaną...
Choćbym obrócił się w pył, dla marzeń jestem na to gotów!
Wszystko zacznie się w chwili, gdy sobie nawzajem wybaczymy - wierzę więc!
Wierzę w siebie!

***

kitakaze to taiyou yume no tame naraba narifuri wa kamawanai
ore wa ore dake no WATASHI wa WATASHI no negai ga aru

kono hikari de sono kizu no kanashimi terashi iyashite ageyou
kono kaze de sono gizen made subete fukitobasou ka

ikutabi mo surechigai ibitsu ni karamaru unmei no KUROSU RŌDO
omae janakute mo ii hazu to shiri nagara ni motome ubau
jounetsu KONCHERUTO

kitakaze to taiyou yume no tame naraba narifuri wa kamawanai
ore wa ore dake no WATASHI wa WATASHI no negai ga aru kara
aishi aisaretai to negau no nara
tatoe kono mi kuchiyou to mo ai ga tame oishi wa nai
yurushi au koto kara hajimaru hazu da to I Believe!
I Believe In Myself!

kono kaze de sekaijuu he to ai no orokasa hibikaseyou ka
kono hikari da nagai yoru e kibou terashi ni ikou

iiwake o hikisakeba owari nado wa nai samayoeru tabi no tochuu
demo ANATA to wakachi aitai wakari au beki yochi nado nai
kakumei KONCHERUTO

kitakaze to taiyou ANATA ga sou nara tatakai wa owaranai
WATASHI wa WATASHI ni ore wa ore no tame uso o tsuke wa shinai
tooku chikatta eien no tsuduki
tatoe dare o uragirou to ai ga tame namida o nomou
negai todokeru koto sore koso ga ai to Promise You!
Promise You For My Love!

jounetsu KONCHERUTO

kitakaze to taiyou yume no tame naraba narifuri wa kamawanai
ore wa ore dake no WATASHI wa WATASHI no mirai ga aru kara
aishi aisaretai to negau no nara
tatoe kono mi kuchiyou to mo ai ga tame oshimi wa nai
yurushi au koto kara hajimaru hazu da to I Believe!
I Believe In Myself!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz