9 lipca 2010

Code Geass, IN "Callin'"


"Callin'" ("Wezwanie")
Wyk.: Mikio Sakai
Dla: Mleko
Zapewne tylko mi wyskakują błędy, gdy chcę dodać tłumaczenie?

Dakara ai o sakebu shika nai dare mo ga hitori ja nai kara
Sorezore no na o yobiau koto ni senaka o mukecha ikenai

Ososugiru koto wa nai te o nigiriau koto
Ubaiai kizutsukeau asu wa mou hitsuyou nai

Semaku natta kono sora de taiyou ga hohoemu tame ni
Bokura hitori hitori ga kumo o dokashite miyou

Arasoi no sanaka ni umareta mayoi fujouri ga boku o tsukamu kedo

Dakara ai o sakebu shika nai dare mo ga hitori ja nai kara
Sorezore no na o yobiau koto ni senaka o mukecha ikenai

Chiisa na sono shizuku ga yagate umi ni naru you ni
Bokura no omoi mo kitto hitotsu ni nareru hazu sa

Souzousuru koto o kowagaranaide rikai, gokai kurikaesu kedo

Dakara ima o kakeru shika nai yume o ikiru sono saki ni
Yasashii mirai ga te o hirogete kimi no egao o matteru

Sou sa dare mo ga hitori ja nai sono namae o yobiaeba
Kitto nanairo ni kagayaku darou kokoro tsunagu kakehashi ga
Dakara ima o kakeru shika nai yume o ikiru sono saki ni
Yasashii mirai ga te o hirogete kimi no egao o matteru

***

Więc nie będę prosił o nic, prócz miłości, ponieważ nikt nie jest samotny
Nie mogę zignorować wołania o imię, każdego, bez wyjątku

Nie jest zbyt późno, by złączyć razem nasze dłonie
Nie potrzebujemy jutra, o które walczymy, i w którym nawzajem się ranimy

Aby słońce uśmiechało się na tym wąskim niebie,
Próbujmy usunąć chmury, każdy po kolei

Chaos, który powstał w sercu konfliktu, niedorzeczność mną zawładnęła

Więc nie będę prosił o nic, prócz miłości, ponieważ nikt nie jest samotny
Nie mogę ignorować wołania o imię, każdego, bez wyjątku

Tak jak małe kropelki łączą się szybko w morze
Jestem pewien, że nasze myśli także powinny być zdolne stać się jednym

Proszę, nie bój się wyobraźni, Ja wielokrotnie rozumiałem, a jednak myliłem się

Więc będę mknąć jedynie przez teraźniejszość, nie zważając na to, by żyć swoimi marzeniami
Czuła przyszłość rozpościera swoje dłonie i czeka na Twój uśmiech

Tak jest, nikt nie będzie samotny, jeśli każdy zawoła czyjeś imię
Wtedy to na pewno rozbłyśnie w kolorach tęczy, prawda? Most łączący nasze serca
Więc będę mknąć jedynie przez teraźniejszość, nie zważając na to, by żyć swoimi marzeniami
Czuła przyszłość rozpościera swoje dłonie i czeka na Twój uśmiech

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz