20 lipca 2010

Tsubasa Chronicle, IN "aikoi"


Wykonawca: FictionJunction YUUKA
Ans. Olga




Dakishimete kisushitatte
Kimi o suki ni natteku kimochi ni hate wa nai
Fukiareru koi o
Kattou to rakkan to takkan de norikiru dake

Susume koigokoro mayowazu ni kimi no moto e
Yoru mo hiru mo hana mo arashi mo kitto fumikoete

Sekai no kanjou zenbu yusabutte
Kodoku na shinjou sugu ni tsutaetai
Tarinai mono no nai, ari no mama no
Ai ga hoshii dake

Sakamaku junjou kimi no te o tsukami
Kono mama souzou no sekai ni ochiteku
Kawaranu hibi o kaete yuku wa
Ai o kono mune ni

Hanarenaide soba ni ite
Dakedo hontou wa nani ga hoshii no ka mitsukaranai
“Koibito” tte
Totemo sanman de aimai de tayorinai kotoba da ne

Konna koigokoro massugu ni kirei na mono ne
Natsu mo fuyu mo ten takaku aru hoshi ni te o nobasu

Sekai no sanjou kimi ga inakereba
Yasashii kanjou kiete shimaisou
Kakeochita mune no ari no mama de
Kimi o sagashiteru

Afureru junjou amai kisu dake de
Tayasuku souzou no genkai o koeteku
Yume yori fukaku hitotsu ni naru
Ai o sagashiteru

Sekai no kanjou zenbu yusabutte
Kono mama souzou no genkai o koeteku
Kawaranu hibi o kaete yuku wa
Ai o kono mune ni

Ai o kono mune ni



***

Możesz mnie tulić i całować;
Nigdy nie przestanę się w tobie zakochiwać
Przetrwam gwałtowny romans
Dzięki napięciu, optymizmowi i filozofii

Naprzód, moje uczucia - oby nie zgubiły się w drodze do ciebie
Nie powstrzymają ich noce, dnie, kwiaty czy burze

Strząsnę z siebie wszystkie z ziemskich uczuć;
Chcę przesłać ci moje samotne myśli
Niczego mi nie brak, jedynego czego pragnę
To prawdziwej miłości

Wirującymi czystymi myślami chwycę twoją dłoń i
Zatopię się w świecie iluzji
Zmienię monotonne dni
Dzięki miłości wewnątrz mnie

Nie zostawiaj mnie, zostań tu
Ale szczerze - nie mogę znaleźć tego czego chcę
"Ukochany" to bardzo
Umowne, niejednoznaczne słowo na którym nie sposób polegać

Taka miłość jest doprawdy szczerą i piękną rzeczą
Wyciągnę ręce ku letnim i zimowym gwiazdom wysoko na niebie

Gdy na ponurym świecie nie będzie cię obok
To delikatne uczucie z pewnością się rozpłynie
Niekompletna w środku
Wyruszę cię szukać

Z niezliczonymi czystymi myślami, dzięki słodkiemu pocałunkowi,
Z łatwością pokonam wyimaginowane granice
Poszukuję tej jedynej miłości
Głębszej niż niejeden sen

Gdy na ponurym świecie nie będzie cię obok;
To delikatne uczucie z pewnością się rozpłynie
Wirującymi czystymi myślami chwycę twoją dłoń
Chcę przekazać ci moją miłość

Strząśnij z siebie wszystkie z ziemskich uczuć;
W tej chwili przekroczę wyimaginowaną granicę
Zmienię monotonne dni
Dzięki miłości wewnątrz mnie

Dzięki miłości wewnątrz mnie...

2 komentarze:

  1. O rety! Nie spodziewałam się, ze pójdzie wam tak szybko! Bardzo, bardzo dziękuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ba, i już jest nawet poprawione. Jesteśmy właśnie TAKIE ekstra.

    OdpowiedzUsuń