5 lipca 2010

Eureka 7, ED1 "Himitsu Kichi"


"Sekretna Baza"
Wykonawca: Kozue Takada
Ans. Urumi



ano koro no chiisana boku ga miageru
sora wa hontou ni hirokatta
suki na hito wo kono te de
mamoreru to omoutteita
honki de

doushite seiga nobinai
sore ga kuyashikatta

wagamama oomada kawaii to kanjiga ishite itanda
zutto
akirameru koto nante omoi ukabanakatta tadamae wo muiteta
demo

dekinai koto bakari de
hayaku jiyuu ni naritakute

ikura te wo nobashitatte
todoku hazu no nai
ookina ookina sora
demo boku wa nannimo utagau koto mo naku
kirei na mirai wo shinjiteta
kuyashii koto ga aru to
korae kirenakatta
ookina ookina namida
demo ano toki no boku no me wa naniyori kagayaiteita to omou

are kara zuibun sei mo nobite
yo no naka koto sukoshi wakatte
issho genmei ga kakko warukute
sanmeta furishite aruiteita yo
demo

juuto hanban na boku ni wa
nani hitotsu dekinakatta

itsukara ga boku wa kirameku ashita wo shinjite de koto sae wasurete
jibun wa mamoru tameni takusan no taisetsuna mono kizutsuketeta
haru ga tooku maue no sora no mukou ni
naniga aru ga shiritakute
otonani nattara kanarazu ikundayotte yakusoku shitanda

ikura te wo nobashitatte
todoku hazu no nai
ookina ookina sora
demo boku wa nannimo utagau koto mo naku
kirei na mirai wo shinjiteta
kuyashii koto ga aru to
korae kirenakatta
ookina ookina namida
demo ano toki no boku no me wa naniyori kagayaiteita to omou

ano koro no chiisana boku ga miageru
sora wa hontou ni hirokatta
suki na hito wo kono te de
mamoreru to omoutteita
honki de

***

Dawno temu gdy jako szkrab spoglądałam w górę,
Niebo było naprawdę szerokie i wielkie
Tego kogo lubię... przy pomocy moich własnych rąk --
Myślałam, że uda mi się go obronić
Naprawdę

"Czemu nie rosnę?"
Wtedy właśnie to pytanie dręczyło mnie najbardziej

Zrozumiałam, że byłam samolubna
Przez cały ten czas
Zmierzyłam się z wypływającymi myślami o poddaniu się,
Ale...

Jest tyle rzeczy, których nie jestem w stanie zrobić!
Chcę natychmiast się uwolnić

Nieważne jak bardzo wyciągnę rękę
Nie mogę dosięgnąć
Ogromnego, ogromnego nieba
Ale nie ma co wątpić
Uwierzyłam w przepiękną przyszłość
Mogą się zdarzyć frustrujące chwile,
Ale się nie poddam!
Ogromne, ogromne łzy...
Ale wtedy moje oczy rozbłysły jaśniej niż cokolwiek na świecie - tak sobie pomyślałam

Od tamtej chwili urosłam trochę
I zrozumiałam o wiele więcej
Starać się ze wszystkich sił nie uchodzi za fajne...
Zgrywałam królową śniegu,
Ale...

Ale właśnie ta, która poddała się w połowie drogi,
Nie była w stanie osiągnąć już niczego

Kiedy zapomniałam wierzyć w błyszczące jutro...?
By chronić samą siebie, zniszczyłam tyle ważnych rzeczy
Wiosna jest daleko, po stronie nieba nad moją głową
Chcę wiedzieć co tam jest
"Pójdę tam jak już będę duża", obiecałam sobie

Nieważne jak bardzo wyciągnę rękę
Nie mogę dosięgnąć
Ogromnego, ogromnego nieba
Ale nie ma co wątpić
Uwierzyłam w przepiękną przyszłość
Mogą się zdarzyć frustrujące chwile,
Ale się nie poddam!
Ogromne, ogromne łzy...
Ale wtedy moje oczy rozbłysły jaśniej niż cokolwiek na świecie - tak sobie pomyślałam

Dawno temu gdy jako szkrab spoglądałam w górę,
Niebo było naprawdę szerokie i wielkie
Tego kogo lubię... przy pomocy moich własnych rąk --
Myślałam, że uda mi się go obronić
Naprawdę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz