13 lipca 2010

VOCALOID, KAITO's "Ai wa Sensou"


Tytuł: Ai wa Sensou (Miłość to Wojna)
Wykonawca: KAITO
Na życzenie Shu


yukiba no nai shousou kono ai no kajuusa

ai iro no sora biryuushi no koukaku
hizashi wa shizumi yami jyaku ni hibiku kikaion

aa , sekai ga susande sore demo suki de ireruka nante
wakari kitta kono angou o kimi ni
dousureba tsutawaru ka
baka da na ... ore wa

kimi o mamoru yo kore wa sensou
kizutsuiteku kimi o miru nante
oboreru ai kore wa tsumi
omoi shirase ore no aijyaku o

saken de mita kono koe wa hinjaku dakedo
dore hodo koe o agete mo kimi ni todoki wa shinai darou

aa, itsuno mani ka yo ga akeru jikan yo tomare
kimochi ga tsutaerare nakute
doushitara dousureba

te mo todoka nai kimi ga mieru yo

dakara

kimi o mamoru yo kore wa sensou
shudan nante erabu hima wa nai
kono ai no sa o mise tsukeru tame
kimi o mamori nuite miseru no sa

shugeki youi
senkyou wa imada owari ga nai
ai wa sensou
kono uta ga kimi ni todoku made wa

***

Agitujesz mnie, ale nie uwalniasz. Oto ciężar tej miłości

Na niebieskim niebie, światło odbija się od drobinek kurzu
Od słabnących promieniu zachodu słońca słychać jakieś mechaniczne dźwięki

Ach, nawet jeśli świat by się rozpadł, ja ciągle bym cię kochał
Doskonale rozumie. Co powinienem zrobić
Byś zrozumiała ten sekretny kod?
Jestem głupi, Ja…

Będę cię chronił; to jest wojna
Nie ma mowy bym patrzył jak zostajesz skrzywdzona
Dusząca miłość to grzech
Pokażę ci moje uczucia względem ciebie

Próbowałem krzyczeć, lecz mój głos jest za słaby
Nieważne jak głośno będę krzyczał, ty i tak nie usłyszysz

Ach, nim się spostrzegłem, nadchodzi już świt; niech czas się zatrzyma
Nie potrafię ci powiedzieć co czuję
Co mam zrobić? Co mogę zrobić?

Widzę cię, choć nie mogę cię doścignąć

Dlatego

Będę cię chronił; to jest wojna
Nie ma czasu by wybrać znaczenie
Byś zrozumiała moją miłość
Będę cię bronił ze wszystkich sił

Przygotuj się na ostateczne uderzenie!
Bitwa się jeszcze nie skończyła
Dopóki ta melodia cię nie dosięgnie
Miłość to wojna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz