20 lipca 2010

Zoku Natsume Yuuchinjou, ED "Aishiteru"


"Kocham cię"
Wykonawca: Kourin
Ans. uisawa



nee mou sukoshi dake
mou sukoshi dake kiite ite hoshii
nee mou sukoshi dake
mou sukoshi dake wagamama ii desu ka

te ni ireta totan ni kiete shimaisou
kotoba o kuremasen ka

aishiteiru aishiteiru sekai ga owaru made
bakageteru to warai nagara kuchi ni dashite mite
aishiteiru
sonna koto ga kantan ni wa dekinakute
umaku aiseru you ni to
ano sora ni inotte iru

nee shiritakute mo
shiritsukusenai koto bakari de
dakara hitotsu ni naranai futatsu no karada o
seiippai dakishimeta

anata ga iru sore dake de mou sekai ga kawatte shimau
MONOTOON no keshiki ga hora azayaka ni utsuru
itsunomanika hanareteita te o tsunaide aruiteku
umaku aisete iru kana
ano sora ni kiite miru no

itsuka hanarebanare ni naru hi ga kite mo
anata o omotta hibi ga areba sore de ii
itsuka hanareta imi o shiru hi ga kuru yo
yakusoku suru kara ashita e

aishiteiru aishiteiru sekai ga owaru made
bakageteru to warai nagara kuchi ni dashite mite
aishiteiru
sonna koto ga kantan ni wa dekinakute
umaku aiseru you ni to
ano sora ni inotte iru

ano sora ni inotte iru

***

Hej, jeszcze tylko troszeczkę
Chciałabym żebyś posłuchał mnie jeszcze momencik
Hej, jeszcze tylko troszeczkę,
Czy mogę być samolubna jeszcze momencik?

Najwyraźniej zniknie w chwili gdy to zdobędę...
Czy mógłbyś dać mi swoje słowo?

Kocham cię i będę cię kochać dopóki kręci się świat
Spróbuj mi to powiedzieć gdy będziesz się śmiał i nazwiesz to głupotą
Kocham cię
Niezdolna do tak prostej czynności,
Modlę się do nieba,
By móc kochać jak należy

Hej, chociaż chciałabym wiele rzeczy znać,
To większość z nich pozostaje dla mnie zagadką
Dlatego właśnie z całej siły
Objęłam dwa ciała, które jak na złość nie chciały zlać się w jedno

Świat się zmienia przez samą twoją obecność
Patrz, jednostajny krajobraz odbija się jaskrawymi barwami
Nie zauważyłam gdy nasze dłonie splotły się podczas spaceru
Zapytam nieba
Czy kocham jak należy

Choćby nadszedł dzień, w którym się pożegnamy,
To wystarczą mi chwile gdy o tobie myślałam
Któregoś dnia zrozumiem dlaczego każde z nas poszło w swoją stronę
Złożę przysięgę jutrzejszemu dniu

Kocham cię i będę cię kochać dopóki kręci się świat
Spróbuj mi to powiedzieć gdy będziesz się śmiał i nazwiesz to głupotą
Kocham cię
Niezdolna do tak prostej czynności,
Modlę się do nieba,
By móc kochać jak należy

Modlę się do nieba nade mną...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz