5 lipca 2010

Eureka 7, ED2 "Fly Away"


"Odleć"
Wykonawca: Izawa Asami
Ans. Urumi



Aaach, więcej takich piosenek!

***

Dare ka wo honki de suki ni natte
Kizutsuku koto wo osorete ita no
Hitori de wa nan ni mo deki nai kuse ni
Tsuyogari bakari itte tanda

Kokoro no oku kakushiteta yowasa
Mite mi nai furi shite dakedo
Sonna koto sae mo
Fuki tobasasu hodo ookina mono mitsuketa no
You are my sunshine

Fly away Fly away
Anata to futari dattara
Fly away Fly away
Nani mo kowaku wa nai kara
Fly away Fly away
Shippai shi tatte ii ja nai
Go another place
Take it easy

Tsukami torou tosureba suru hodo
Toozakatte yuku yume wo mita no
Hitoribocchi ni nari taku nakute
Hisshi ni hashiri tsuduketanda

Tsunaida te ni kanjita kiseki wo
Shinjite yukuru sonna ki gashita
Kokoro no oku hikari wo tomoshita no wa anata dake
Baby you are precious to me

Fly away Fly away
Sore he tobi tatou
Fly away Fly away
Mou mayowa nai de
Fly away Fly away
Anata ga ite kureru kara
Take my chance
Believe in myself

Fly away Fly away
Anata to futari dattara
Fly away Fly away
Nani mo kowaku wa nai kara
Fly away Fly away
Shippai shi tatte ii ja nai
Go another place
Take it easy

Fly away Fly away
Sore he tobi tatou
Fly away Fly away
Mou mayowa nai de
Fly away Fly away
Anata ga ite kureru kara
Take my chance
Believe in myself

***

A niby kto w dzisiejszych czasach bierze miłość na poważnie?
Tak strasznie się boję, że ktoś mnie zrani
Ale prawda jest taka, że nie chcę też zostać sama jak palec
Dlatego zgrywam pewną siebie

Ukrywam swe słabostki głęboko w sercu
Nie widzisz ich, ale one drżą wewnątrz
A mimo to...
Choć wymagam nie wiadomo czego, to jednak udało mi się znaleźć kogoś kto sprostał moim oczekiwaniom
Jesteś dla mnie takim promykiem słońca

Odleć, Odleć
Bo to ty i ja razem
Odleć, Odleć
Już nie mam się czego bać
Odleć, Odleć
Gdy upadniesz i nikt cię nie wesprze
Znajdź sobie inne miejsce, Wyluzuj!

Wystarczy spróbować, by złapać sen,
Który zawędrował nie wiadomo gdzie
Otwórz się na ludzi
I już nie będzie musiał desperacko biegać w kółko

Twoja dłoń w mojej - jak cudnie!
To uczucie napełnia mnie wiarą
Dzięki czemu światło w moim sercu płonie
Skarbie, jesteś dla mnie taki ważny!

Odleć, Odleć
Leć do nieba
Odleć, Odleć
Już nigdy się nie zgubię
Odleć, Odleć
No bo jesteś tuż obok mnie!
Postaw na mnie*
Uwierzę w siebie!

Odleć, Odleć
Bo to ty i ja razem
Odleć, Odleć
Już nie mam się czego bać
Odleć, Odleć
Gdy upadniesz i nikt cię nie wesprze
Znajdź sobie inne miejsce, Wyluzuj!

Odleć, Odleć
Leć do nieba
Odleć, Odleć
Już nigdy się nie zgubię
Odleć, Odleć
No bo jesteś tuż obok mnie!
Postaw na mnie
Uwierzę w siebie!

***

* raczej Engrish. "Take a chance" = "zaryzykować".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz