17 lipca 2010

Okane ga Nai ED "Itoshii Hito yo eien ni nukumori o tsutaete..."


"Kochany, chcę byś zawsze grzał mnie swoim ciepłem"
Wykonawca: Tetsuya Kakihara


***
mado o akehanashitara
fuyu no yozora ga kirameite ta
hitobito no omoi subete ga
ano hoshi tachi ni natta no ka na

toki o koeta ano yakusoku o
ima mou dakishimete iru yo
nemureru yoru wa
yume no naka de
aa

namida hitotsu koborete mo
wasurenai hohoemi o
itoshii hito yo eien ni
nukumori o tsutaete

anata wa moeru taiyou de
boku wa mizukara kagayakenai tsuki
douka sono hikari de
kono mune no oku o terashite

meguriyuku toki no hazama de
deaeta no wa kiseki da ne
tsukareta karada o
iyaseru no wa
boku dake

yume no kakera atsumete
mirai e to todokeyou
kanashii ame ni utarete mo
ai dake wa kienai

namida hitotsu koborete mo
wasurenai hohoemi o

itoshii hito yo eien ni
nukumori o tsutaete

yume no kakera atsumete
mirai e to todokeyou
kanashii ame ni utarete mo
anata no ai ni naritai

***

Gwałtownie otworzyłem okno
Mieniące nocne niebo ukazało się mym oczom
Zastanawiam się, czy to ludzkie marzenia
Zamieniły się w te wszystkie gwiazdy?

Nawet teraz w moich snach
Powracam do złożonej kiedyś obietnicy
Każdej nocy, kiedy zasnę
Ach~

Nie zapomnę twego uśmiechu,
Choć teraz wywołuje łzy.
Kochany, chcę byś zawsze
Grzał mnie swoim ciepłem.

Ty jesteś płomiennym słońcem,
A ja księżycem, który sam nie zabłyśnie...
Więc świeć na mnie
Swoim światłem.

Czas zatrzymał się, ale czy w tej przerwie
Dane będzie spotkać cud?
Jedynym, który wyleczy twe zmęczone ciało
Jestem ja

Gromadząc fragmenty snu
Poszukujmy przyszłości
Chociaż napadł mnie deszcz melancholii,
Miłość wcale nie znikła.

Nie zapomnę twego uśmiechu,
Choć teraz wywołuje łzy.
Kochany, chcę byś zawsze
Grzał mnie swoim ciepłem.

Gromadząc fragmenty snu
Poszukujmy przyszłości
Nawet napadnięty deszczem smutku
Chcę być twoim ukochanym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz