26 lipca 2010

Vocaloid, Len Kagamine "Kimi o Sagasu Sora (Synchronicity 1)"


"Poszukując cię na niebie"
Wykonawca: Len Kagamine



Część pierwsza z serii Synchronicity ~Meguru Sekai no Requiem~
Historia: Smok morduje divę, która zmuszana jest śpiewać mu modlitwy. W tym samym czasie bliźniaki Rin i Len przychodzą na świat. Rin zostaje odebrana matce jako nowa diva. Kilka lat później Len podróżuje po królestwie, aby ją odnaleźć. Na swojej drodze spotyka ludzi, którzy rządzą w państwie. W tej sadze Miku gra wiedźmę, Kaito królewskiego błazna, Meiko królewską wojowniczkę, Kamui królewskiego uczonego a Luka królewską kapłankę.

***

Higashi ni nobiru michi e ate mo nai mama
Tsuredatsu mono wa tada kage no mi susumu

Hakushi no chizu ni kizamu tooi utagoe
Kanaderu sono kage o sagashimotomete

Tooku tooku hatenaku meguri yuku sadame
Kaketa kokoro sagashite ate mo naku samayou

Kawaita tamashii sae uruosu utagoe
Yakitsuite hanarenai
Kimi no egao o mitsukeru hi made…

***

Bezcelowo wędruję na zachód
Jedynym moim kompanem jest mój cień

Na pustej mapie zaznaczam odległy głos
poszukując osoby, do której on należy

Nasze przeznaczenie to wędrówka, szeroka i bezkresna
Ja w mojej wędrówce szukam utraconego fragmentu serca

Twój śpiew wyrył się we mnie
Nawadniając nawet mą suchą duszę
Nie zaprzestanę poszukiwań,
póki nie odnajdę twojej uśmiechniętej twarzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz