5 lipca 2010

Shaman King, MISC. "Boblove"


Boblove
Wykonawca: Boblove




***
Boku bobu yume wo mita
Aru asa itsumo no kousaten de

Ore to omae uchuu no kanata
Dosei no wa ni natte
Dansu!

Inseki wo kawase
Kokyuu ni ki wo tsukero
Ikiagaru made

Ore ga koi wo shita no wa
Omae janai
Ai shite iru no sa
Boburabu
Hitotsu iwasete okure
Boburabu
Koko wa gokuraku joudo
Boburabu
Yahari boburabu joutou

Boku bobu yume wo mita
Aru asa itsumo no kissaten de

Ore to omae fuchuu no mori
Monyumento ni natte
Dansu!

Inutachi wo kawase
Kodomo ni ki wo tsukero
Ikite iru kagiri

Ore ga koi wo shita no wa
Omae janai
Ai shite iru no sa
Boburabu
Hitotsu omae mo itte miro
Boburabu
Tsutsumanaide oburaato
Boburabu
Ooki na koe de boburabu to

Inseki wo kawase
Kokyuu ni ki wo tsukero
Ikiagaru made

Ore ga koi wo shita no wa
Omae janai
Ai shite iru no sa
Boburabu
Hitotsu iwasete okure
Boburabu
Koko wa gokuraku joudo
Boburabu
Yahari boburabu joutou

Ore ga koi wo shita no wa
Omae janai
Ai shite iru no sa
Boburabu
Hitotsu omae mo itte miro
Boburabu
Tsutsumanaide oburaato
Boburabu
Ooki na koe de boburabu to

***
Ja, Bob, miałem sen
pewnego dnia na skrzyżowaniu ulic

Ty i ja, daleko w kosmosie
Stając się pierścieniami Saturna
Tańczyliśmy!

Omijaj meteoryty
Uważaj z oddychaniem
Dopóki nie będziemy znów łapać tchu

Osoba, w której się zakochałem
To nie ty
Ja kocham
Boblove’a.
Powiedz mi jedną rzecz...
Boblove
Przy nim jest prawdziwy raj
Boblove
Mimo wszystko, Bob jest wspaniały!

Ja, Bob, miałem sen
Pewnego dnia w zwyczajnej kawiarni

Ty i ja, w lesie pośrodku prefektury
Stając się zabytkami
Tańczyliśmy!

Omijaj psy
Uważaj na dzieci
Tak długo, jak jesteśmy ożywieni

Osoba, w której się zakochałem
To nie ty.
Ja kocham
Boblove!
Też próbujesz powiedzieć jedną rzecz
Boblove
Nie mów tego pośrednio
Boblove
Powiedz Boblove głośno i wyraźnie

Omijaj meteoryty
Uważaj z oddychaniem
Dopóki nie będziemy znów łapać tchu

Osoba, w której się zakochałem
To nie ty
Ja kocham
Boblove’a.
Powiedz mi jedną rzecz...
Boblove
Przy nim jest prawdziwy raj
Boblove
Mimo wszystko, Bob jest wspaniały!

Osoba, w której się zakochałem
To nie ty.
Ja kocham
Boblove!
Też próbujesz powiedzieć jedną rzecz
Boblove
Nie mów tego pośrednio
Boblove
Powiedz Boblove głośno i wyraźnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz